Szerintetek sok napi 65-70 km-t vezetni, hogy ne kelljen albérletet fenntartani az egyetem közelében?
Attól függ honnan hova.
Én jártam két évig 100 km-re munkába minden nap kocsival. Végig autópálya, ha nem volt dugó, akkor nem volt gond, de azért az a plusz 2 óra naponta nem kevés.
Azért azt számold ki, hogy ilyen futás mellett mennyibe fog kerülni a családnak, hogy te otthon lakj egyetem alatt (autó vásárlással, karbantartással, amortizációval, stb stb.)
Attól még, hogy van egy autó, ilyen futás mellett nem csak az üzemanyagot kell számolni, erre próbáltalak rávezetni...
Nem tudom mennyi jövedelmed van és mennyivel támogat a család ebben a játékban, de ezerszer meggondolnám.
Az egyetemi kapcsolatépítés pedig messze fontosabb szerintem, mint pár ezer Ft ebben a helyzetben, gyakorlatilag pénzben nem kifejezhető
Napi 70? Tehát oda-vissza értendő? Ne viccelj, az semmi! Kb fél órás út. Városon belül van aki többet utazik.
Heti 350km. Ha az év minden hetében, karácsonykor és egész nyáron minden nap bejársz még az is csak 18.000km/év. Nem mondanám extrém sok használatnak.
Én 230 km-re jártam 5 évig egyetemre, után még 8 évig ott dolgoztam. Igaz nem naponta, de minden hétvégén hazajártam. Tehát 460km/hét úgy hogy hét közben tömegközlekedtem városon belül. És ez sem esett nehezemre.
# 5! Mert ha kidob havonta alsó hangon 100.000Ft-ot albérletre + fenntartja a lakást (rezsi), azzal milyen egyetemi kapcsolatokat tud építeni? Ne haragudj nem az itteni kötözködős népszokást szeretném én is gyakorolni, de tényleg nem értem...
Heti 350km , egy hónap alatt 1400 legrosszabb esetben. Ha 7 litert fogyaszt az autója, még mindig bőven marad szervizre is. Ahogy írtam, én ennél többet tettem meg és nem esett szét havonta az autóm. Tehát anyagilag még mindig belül van. A kapcsolatépítést pedig tényleg nem értem mért annak függvénye, hogy bejár, vagy albérletet fizet.
#7: Ahogy előtte írtam, napi 200 km-t ingáztam évekig.
Nem esik szét, de attól még, hogy apuék vettek egy autót, rengeteg járulékos költség van, ezt ne kelljen levezetni tényleg.
Nem tudjuk milyen autóról van szó, és mennyire van karbantarva. Mert, hogy van autó, meg van hozzá téligumi az sok mindent jelenthet...
Ez évente két olajcsere, BSc végéig legalább egy vezérlés és komplett fék is benne van, plusz két garnitúra gumi is akár és még lehetne sorolni. Nem azt mondom, hogy nem kivitelezhető, de erősen megfontolandó. Na meg amit írtam és nem kaptam választ, honnan-hova. M1, M0 esélytelen, napi szinten plusz 1 óra minden irányban, ha ezeken közlekedsz. Pl. Tatabányáról a BME-re minden nap oda vissza át a két terelésen...
A kapcsolatokhoz pedig annyit, hogyha ott van az egyetem környékén akkor sokkal jobban be tud illeszkedni, egyetemi programok stb. Ez megfizethetetlen. Tudom, hogy sokan idegenkednek tőle, én sem voltam hajlandó kollégiumba menni, de az is opció lehet és ha nem extrém komplexusos az illető akkor a legjobb megoldás
Egy dizeles lehetoleg TDI auto kimondottan élvezné ezt.
En magam is ingazok es napi 100 kmt orszaguton, dizelesem van es jobban kijovok mintha alberletet fizetnek.
Ha szeretsz vezetni vagj bele;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!