Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw passat cc fenntartása,...

Vw passat cc fenntartása, megbízhatósága?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

2008-2009 körüli passat cc-t akarok venni 2.0 CRTDI motorral és kézi váltóval. Mennyire megbízható ez a modell? Nyilván csakis akkor vennék ha megbízható , nem pedig egy pénztemető. Szívesen várom azoknak a válaszát akiknekVolt vagy van még most is vele tapasztalata konkrétan ezzel a modellel. Nem szeretnék olyan emberekre hagyatkozni akik innen onnan szomszédtól a havertól hallottak eztazt erről arról a problémájáról stb.…


2019. júl. 31. 22:42
1 2 3 4 5
 11/42 anonim ***** válasza:
100%

12 éves utazós dízel... Kb 300 ezer van benne, turbó, üzemanyag fúvókák, kettős tömegű, kupplung, kipufogó szondák, részecske szűrő, lengéscsillapítók, a szokásos kopó alkatrészek az élettartamuk végéhez közelednek.

Ezek nem hibák, csak jellemző karbantartások egy ilyen autón. Nézd át azért az alkatrészek árait.


Nem árt egy írásos állapotfelmérés sem a saját érdekedben.

2019. szept. 6. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/42 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
50%
Igen a PD is utált volt még 5-8 éve. De amióta olcsóbb lett a karbantartása már ajánlható típus.
2021. jún. 3. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/42 anonim ***** válasza:
100%
A VW-nél valamiért mereven és görcsösen ragaszkodtak a PD technikához. Aztán nagy nehezen végre belátták, hogy az egy zsákutca és elkezdtek ők is CR-dízeleket gyártani, mint az összes többi gyártó lassan már évtizedet óta. Amit az eltelt idő is igazolta, hogy jó döntés volt.
2021. jún. 4. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/42 anonim ***** válasza:
100%

13as

Piech úr miatt, a 90es évek végén mindenki egyszerre akart Common Rail befecskendezőt rendelni, de nem bírtak eleget gyártani, ezért Piech kitalálta, hogy akkor majd ők megmutatják, hogy tudnak saját befecskendezőt gyártani. Így is lett, és bizonyos szempontokból jobb volt a PD, mint a CR, de a károsanyag kibocsátási normák ölték meg, már az euro 4et is kompromisszumosan tudta csak az 1.9 PDTDI DPF-vel.

2021. jún. 4. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/42 anonim ***** válasza:
Köszönöm az információt.
2021. jún. 4. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/42 anonim ***** válasza:
56%
Sziasztok, kérdés: van egy 2014 es cc, 2.0 crtdi, dsg 4 kerekes kocsim. A probléma vele: nincs olaj nyomás csak hidegen (1 bar ) 50 fokos olajjal 0,3. Ezt mi okozza?
2021. dec. 12. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/42 anonim ***** válasza:
56%
Minden ki lett cserélve, mindenből új lett benne, az autó motor generálon esett át,csak a motortömb maradt a amihez nem lett nyulva, nem füstöl és a vizet sem színezi az olaj,főtengely és csapágy csere is volt,új gyári olajpumpa, balansztengely, hengerfej nyomás próbája megvolt,és ez a hiba fenn áll, valójában ezért lett fel újítva mert meg forgott 3 csapágy
2021. dec. 12. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/42 anonim ***** válasza:
Mérték is az olajnyomást, vagy csak a diagnosztika mondja, hogy nincs nyomás? Hibakód van?
2021. dec. 12. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/42 anonim ***** válasza:
Igen mérték, mechanikus műszerrel is
2021. dec. 12. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/42 anonim ***** válasza:
Akkor el kellene vinni egy hozzáértő szerelőhöz. Traileren. Gondolom nem használod olajnyomás nélkül
2021. dec. 12. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!