Audi a3 fenntartása költséges? Varosba mászkálós lenne, első autó lány vagyok. Jó autók amúgy?
Belteret és külső nézve jó, motorikusan a legtöbb egy összehányt szar. Időzített bomba a legtöbb, a motorjaik miatt, tegyük fel megveszed 2-2,5ért és elmegy benne egy komolyabb holmi, az százezres tétel.
Én letettem az A3-ról A4-ről dízelben talán még vannak jók, de arra nincs szükséged neked sem.
Ha fizetésből élsz, akkor keresgess mást, mert előfordulhat hogy 1 teljes havi béred, rámehet csak egy alkatrészre és annak munkadíjára.
Mikori/melyik A3?
Szerintem fenntartásban nem költségesebb, mint akármelyik hasonló kaliberű autó.. :)
#2
Ha a kalibert a pénztemetőségére érted, akkor igaz...
"Ha a kalibert a pénztemetőségére érted, akkor igaz..."
Azért kíváncsi vagyok ezt mivel támasztod/támasztanád alá? Azonos felszereltség esetén majdnem az utolsó csavarig ugyanaz a technika van benne mint egy Golfban vagy Octaviaban. Akkor azok is pénztemetők?
Mondjuk egy NullExtrás 1-es Swifthez vagy 1200-es Zsigulihoz képest valóban pénztemető.
#5
Nálam az autózás nem merül ki ott hogy eltekerem a kulcsot és x időnként eltolom a szervízbe.
Áll otthon japán is, német is (A3...), amellett hogy magamnak szerelem, még a fórumokat is sokat bújom és gyűjtöm az infókat.
Az A3 pont egy olyan kocsi amit költségek szempontjából nagyon szidnak, pénztemetőnek hívják. Nem abból indulok ki hogy én megszívtam egy rossz példánnyal, hanem abból hogy folyamatosan ezekkel küszködnek a tulajok.
Az A3 8L még jó volt, azután folyamatosan romlott. Belekerült egy egész kényelmes elektronikai rendszer ami zseniális a testreszabhatóságot tekintve, de cserébe mindenhez egy bonyolult modul kell amik összességében olyan hibákat tudnak produkálni hogy eldobod az agyad. Oké, költségesebb mint egy megbízhatóbb technológia, de előnye is van, együtt lehet vele élni.
Gondolom közrejátszik a károsanyag-kibocsájtási szabályoknak megfelelési kényszer is, de a motorok fejlesztésénél is bementek a málnásba. A benzineseket jellemzően azért szidják mert több olajat eszik mint benzint, a dízeleknek pedig a csapágyak olajzásával, hengerfejekkel vannak problémái.
Azt persze nem lehet elvenni tölük hogy az 1.9-es dízel híresen jó volt, csak ugye leváltották a 2.0-ra.
Méretkategóriájában a Corolla/Civic megbízhatóságban/költségekben milliószor jobb, minőségérzetben pedig gyengébb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!