Folyamatosan meddig lehet lehet üresben padlógázon tartani a gázpedált a 601-es Trabantnál baj nélkül?
Előzőnek írom, hogy nagy az Isten állatkertje a kerítés meg kicsi hozzá. A kérdés mindenesetre "fejlettebb", mint a likelt, mert itt nem csupán pörgetésről van szó, hanem padló gázról.
Mindenesetre más kategóriában is vannak egymás után hasonló kérdések, a mai napon. Szóval sok okosnak egyre jár az agya.
Egyébként a "padlógáz" tervezett üzemmódja nagyon sok kétütemű motornak. A Trabanttal is országúton, autópályán muszáj volt nyomni neki.
De az aggregátorok, fűkaszák, fűnyírók is így dolgoznak.
De mondhatnám a kétütemű csónakmotorokat. A motorcsónak nem tud "üresben gurulni", az indulás utáni és kikötés előtti navigálástól eltekintve egész életében csőgázon megy, csak úgy tudja a csónaktestet siklásban tartani. Mégsem megy tönkre, erre van tervezve.
Úgy tűnik, #2 és #3 válaszadó még nem látott 601-est közelről.
(menetszél ill. fordulatszámmérő)
Különben tényleg többször volt már ilyen agyament kérdés.
Akármeddig. Azt nem írta a kérdező, hogy be van-e indítva.
Ha nincs, pár év alatt a legnagyobb baja annyi lesz, hogy kicsit megnyúlik a gáz visszahúzó rugó, és a nyitott fojtószelepen keresztül bejut a párás levegő a blokkba, és elkezdhetnek rozsdásodni a tűgörgők.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!