Folyamatosan meddig lehet lehet üresben padlógázon tartani a gázpedált a 601-es Trabantnál baj nélkül?
Trabantban nincs fordulatszámmérő.
Van ilyen hülye kérdés minden héten, hogy mi értelme lenne neki nem igen tudod.
Kettes! Nem nyírja ki, nem árt neki, csak a fogyasztása nől meg, meg a kipufogója fog esetleg elkormolódni.
Hármas! Ne beszélj már butaságot! Nem a menetszél hűti, hanem ventilátor nyomja a levegőt! Anno mikor nekem volt Trabim, nekem is volt olyan, hogy baj volt a gyújtással és nem mertem leállítani. Órákat is járattam egy helyben ezért. Ugyan téglát eszembe nem jutott volna a gázra tenni, de a bovdent picit megakasztottam, hogy több legyen,mint a sima alapjárat, hogy nehogy lefulladjon, mert esélytelen lett volna újra beindítani, ha leáll, mert előtte már baromi nehezen akart beindulni a tologatásra is. Semmi baja nem lett tőle. A csutka gázt viszont nem próbáltam.
Úgy látom a léghűtéses idióta ide is betette a lábát. Vagy csak trollkodni akar, de ahhoz meg hülye.
A #3-ra gondolok, nem is értem hogy lehet ilyen magas százaléka egy ilyennek.
Ugyanez a nagy tehetségű kérdező kérdezte ezt is:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__99..
A #4 és #8 válaszadó szintén a menetszél hűtéses autókra van rácsavarodva, miközben ilyenek nincsenek.
De ha már megint itt van ez az észosztó, igazán írhatná már azt a listát a menetszél hűtéses autókról. Én adtam neki egyet a kényszerléghűtésesekről, azóta várom a kiegészítést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!