Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Hogyan történjen/mit tartalmaz...

Hogyan történjen/mit tartalmazzon a terhesség írásos bejelentése a munkahelyen?

Figyelt kérdés

Az új Munka törvénykönyvkönyv szerint 2012. július 1-től a kismama köteles ÍRÁSBAN bejelenteni a terhesség tényét (csak ezesetben él a felmondási védelem, egyéb jogok stb...).

Tudnátok nekem abban segíteni, milyen szövegezése, tartalma, formája legyen ennek az írásos bejelentésnek? Ha írt már ilyet valaki, tudna egy mintát küldeni?

Nagyon köszönöm!



#Munka törvénykönyv #terhesség bejelentése írásban #terhesség bejelentése munkahelyen
2012. júl. 30. 11:12
1 2
 11/11 anonim válasza:
100%
beszéltem egy ügyvéddel. Semmivel se ér többet ha ő küldi mintha én küldeném. Nem életszerű, hogy üres papirokat küldözgessen az ember ilyen esetben így tökéletesen elegendő tértivevényesen feladni a cégnek. amint átveszik az már kézbesítésnek minősül.
2013. jan. 22. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!