Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Kismamák, ti hogy bírjátok...

Kismamák, ti hogy bírjátok ezt nagyon meleget?

Figyelt kérdés

20. hétben vagyok a második gyermekemmel és ma iszonyatosan kikészültem. Reggel vittem a nagyot bölcsibe, utána meló (egész nap állok és lépcsőzök, néha ülök csak le,tanár vagyok) Egész nap sajog a fejem, de nagyon durván. Szédelgek és térdtől lefelé fáj az egész lábam. (kicsit a bokám és lábfejem be is van dagadva) Mindjárt megyek a fiamért, utána még vacsorát kellene csinálnom a családnak és még van egy csomó házi munka is itthon. (mosás, teregetés, mosogatás)


Miért viselem ezt most ilyen nehezen? És mi lesz így nyáron?


2012. máj. 2. 14:42
 1/5 anonim ***** válasza:

Magát a meleget jól viseltem, sőt szerettem is.

Az állás, lépcsőzés viszont nekem sem jött be, leterhelt nagyon, sokat fájt a hátam és az ízületeim.

Lehet most épp rosszul viseled, de később javul a helyzet. Barátnőm mostanra van kiírva, és mondta hogy az első fél év katasztrófa volt, de aztán jobb lett. Neki is második baba, és az elsővel nem volt baja.

2012. máj. 2. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Én piszok nehezen. Alig élek.


36 hkm

2012. máj. 2. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
34 hetes vagyok, alapból nehezen bírom a meleget, most végképp haldoklom. Ráadásul van egy 3 és fél éves lányom, aki ebédig jár oviba, meg egy 21 hónapos örökmozgó fiam. Na és persze 3 szintes a lakásunk, mást se csinálok, csak lépcsőn föl-le... Eddig nem volt probléma, de ebben a hőségben bele akarok halni. Sebaj, állítólag jön az eső. :-))
2012. máj. 2. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Én amúgy is jobban kedvelem a telet, de így terhesen még nehezebb. Még a boltba lemenni is egy kínszenvedés.. a házban még úgy ahogy elviselhető.