Nagyon szeretnék már babát, megőrülök. Mit tegyek?
Párom is, és én is szeretnénk kisbabát, de az anyagiak még nem engedik.
22 éves vagyok, párommal fél éve jegyeztük el egymást. Még főiskolára járunk mindketten. Minden nap kínszenvedés, hogy még várni kell.
Nagyon szenvedek, mindenem odaadnám egy kisbabáért, és úgy érzem, nem tudok várni és nem tudok tovább erős maradni. Itthon élek. Albérletet tudnánk keresni, viszont nincs keresetünk. Párom most fog munkába állni egy cégnél, de minimált fog csak kapni. Érdemes így belevágni? Vagy mit tegyek? Meg fogok őrülni emiatt a várakozás miatt...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
a 17.26-os válaszolónak igaza van!!!!
szerintem pont az ilyeneknek szokott nem összejönni a baba akik ennyire akarja...
nem szabad ennyire beleélned magad, majd ha meglesznek a feltételek, akkor vállaljatok gyereket.
vagy szülni akarsz anyukádnak mégegyet? ha ŐK vállalják és segítenek és otthonmaradsz, akkor tedd amit jónak látsz.
A válasz írója 87%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 17:15
"Minden egészséges nőben él a vágy egy kisgyerek után, de az egészséges pszichéjű nők azt is tudják, hogy mikor válthatják valósággá a vágyaikat."
Én is tudom, mikor kéne valóra váltanom az álmomat: főiskola után, min. 2 év munkaviszony leteltével. Nem azt mondtam, hogy ha éhen döglök is, gyereket akarok.
A kérdésem az volt, mivel enyhítsem a vágyakozást... Vagy hogyan válhatna elviselhetőbbé az addigi időszak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ne haragudj de szerintem se oké minden nálad!
Ennyire bepörögni egy gyerekért durva!:O
És nem,abszolút nincs itt az ideje,és eszetekbe se jusson bevállalni ilyen körülményekre!
Igaza van a tegnap 17:15-s válaszolónak is és a tegnap 17:26-nak is,a wcpapírosat én is erősnek érzem!De hiába írod,nem tudod mikor kell ebbe belefogni mert az a kérdésed hogy "Érdemes e így belevágni?" Szóval ha 10en leírják hogy igen akkor belevágsz?
Nézd,nekem 17 évesen volt egy terhességem,apuka nem akarta így el kellett vetetnem!Nagyon fájt egy évig,majd belehaltam,de rájöttem hogy jobb volt az úgy!Túl fiatal voltam,még magam is gyerek,és a lényeg hogy hova a jóistenbe szültem volna meg szerencsétlent?Lett volna külön ház meg minden de csak a nagyszülők által!17 évesen szakma nélkül hova mentem volna dolgozni?Gyárba?Iskola mellett?Na mindegy,túltettem magam és kész!
Most vagyok 24 éves a vőlegényem 26,nem vet fel a pénz,de ezerszer jobban állunk mint ti és még sem csinálunk gyereket!Miért?Mert van egy lakásunk(NEM ALBÉRLET!!!!!) amit még fel akarunk újítani,el akarunk menni még egy két helyre nyaralni és még gyűjtögetni akarunk mert amit leírt a válaszolód a segélyből ugyan nem lehet gyereket nevelni!
Anyukádék beleszállnak az albiba...hurrá!Szóval nem elég hogy otthon is eltartanak,még ha elköltözöl is tartsanak el?Főleg még egy gyereket is szülsz nekik hogy azt is ők tartsák el...fantasztikus!Hangsúlyozom,nekem is segítenének ha most babás lennék,de én NEM ANYÁMÉKNAK csinálom a gyereket hanem magunknak és ha nem muszáj ajándékon kívül ugyan le legyen már rá szükségem hogy bármit is vegyenek!
Tudod nem rossz szándékból írtam most neked,bocs ha túl nyers vagyok de én falnak tudok menni mikor ilyen körülményekre csinál valaki babát!
Tudod régóta rabja vagyok a témának én is remeg egy kicsiért de látom a sok ismerőst,volt osztálytársakat,szomszédokat,bulis haverokat hogy mire csináltak gyereket...és ennek láttán tudok józan maradni,ezért várok még!A képeken a gyerekük a turkálós extra selejt cuccokba vannak felöltöztetve,a ház falán potyog a vakolat vagy épp még az ezer éves birkabőr lóg a falon és még sorolhatnám...Persze nekünk is volt olyan időszakunk amikor a leves répa nélkül főt meg és mégis felnőttem,de épp ezért törekszem arra hogy a gyerekemnek mindent meg tudjak majd adni és ne rettegjek hogy hó végén egy 50 forintos túrórudit majd hogy veszek meg szegénynek,mert nekem épp minimálbérre kellett gyereket csinálnom...Szóval ha ez segít nézz szét az ismerőseid között,a képeket jól nézd meg és utána döntsd el hogy így belevágnátok e!
Egyébként én most néztem szét és írtam egy gyors listát a gyerek cuccokról hogy mi is kellhet neki...hát még jó hogy ültem...ha nem a turkálóban meg a vaterán meg innen onnan akarom összeszedni a használt cuccot(én kapni nem fogok mert nincs ismerős nagyon)akkor az azt jelenti hogy szüléssel,szobaberendezéssel mindennel együtt kb majd egy millába van a kezdet!Aztán havonta olyan 30-50 ezer csak a baba!Na már most egy minimálbér 66 ezer forint körül mozog,szóval valószínű már tudod hogy a párod fizuja és a te gyesed vagy gyeded arra lesz elég hogy a gyerek ne haljon éhen!:S
22 éves vagy,marhára van még időd,éljetek,menjetek nyaralni,gyűjtögessetek,legyen munkátok és hidd el hip hop elrepül az a 2-3 év és akkor már valószínűleg "tehetősebbek" lesztek egy babához és minden pillanata boldogság lesz,nem pokol a pénzhiány miatt!:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Tegnapi vagyok, aki a kutyat ajanlotta.
Nekem is elpattant az agyam attol, hogy sajnos mindenki nagymértékben köti a pénzhez a gyerekvallalast. Első körben csak annyit kérdeznék, hogy mi van akkor, ha soha nem fog egy illető a minimalbérnél többet keresni??? Akkor soha az életbe ne legyen gyereke? Az én kolléganőim között - 40-50 éves nők - szamtala keres havi 70 ezer forintot és a férje is annyit. Minimum két gyereket nevelnek. Kanaanban is lehet gondolkodni, de elképzelhető, hogy soha nem jön el. Mindig lehet kitalalni dolgokat, hogy mi kell még, hova szeretnék eljutni, milyen csempét szeretnék a fürdőbe stb. , de a végén addig kergeti az ember az almait és a pénzét, hogy elmegy az idő felette. Én 29 évesen szültem az első gyerekem. Nekem a tanulas és a munkamban valo célkitűzés elérése volt a fontos. Megbantam!!! A munka és a pénz múlando, de lehet, hogy az unokaim aktív éveiről le fogok csúszni. Nem az a fontos, hogy tudsz-e túro rudit venni vagy sem. Hanem az, hogy tudsz-e békét és egyensúlyt teremteni alacsony költségek mellett is a csaladban. Mert kevés pénz miatt is lehet veszekedni, de a sok miatt is. Kell minimalis pénz a gyerekhez, de azért túlzasnak tartom, hogy kizarolag a pénztelenség miatt ne vallaljon valaki gyereket....
Bocsanat, ez kicsit off volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem a fizetésről van szó basszus! Hanem, hogy ha ezen kívül semmilyen körülmény nem adott. Ha mondjuk a szülők nyakára szül! Hú, de hány olyan embert ismerek, aki a kis lakásba vagy házba a két idősödő ember mellé viszi még a picit is. A másik, hogy nem hiszem,hogy akkora idő két évet dolgozni,hogy kapjon GYED-et! Nekem ezt ne mondja senki. Főleg ha nem 35 éves!
A kérdező még csak főiskolás. Eleve a mai világban még az sem mindig tud visszamenni melózni, akinek van gyakorlata. Nem,hogy az, aki a suliból egyből babázni ment. Mert arra is kell gondolni,hogy mi lesz két év múlva.
Azt is imádom amikor a sógornőm is azzal jött,hogy babaruhákat már lehet túrni. A babaruha a legkevesebb, amit be kell szerezni egy gyerekhez. Nem mindegy,hogy valaki kevesebbre vállalja, vagy totál meggondolatlanul. Ha annyira nem lenne fontos a pénz és csak a szeretet kell, akkor miért olvasok itt nap,mint nap legalább 10 olyan kérdést,hogy mikor jön a GYED, meg a csp? Szinte remeg egy-két kérdező, mert hogy üres a pénztárca és enni kellene!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
9.00-nek
"mi van akkor ha soha nem fog egy illető a min.b-nél többet keresni"?
-Hát a gyerekvállalás szempontjából nagy baj van,minekután egy gyerek havi eltartását nem lehet pár ezer forintból fedezni.Illetve lehet,nélkülözve segélyekért kuncsorogva.Nekem senki ne mondja,hogy -ez nem így van-mert sajnos így van.Kettőt nevelek egyedül....
A gyomromat melózom ki,hogy mindenük meglegyen,ami szükséges.
"Kánaánban is lehet gondolkodni"
-sajnos ma már "kánaánról"szó sem lehet,kivétel a nagyon gazdag családoknál..De mit nevezünk "kánaánnak"?Azt,hogy a gyereknek megvesszük amire szüksége van?Hogy nem kell megvárni a fizut,hogy egy új cipőt vegyünk neki?Hogy eltudjuk küldeni táborba,és nem a négy fal között szenved nyáron mert nincs pénzünk?Nem, a kánaán nem itt kezdődik ez a normális gyerek nevelés,és nem a nyomorra szülés.
"Nem az a fontos,hogy tudsz túrórudit venni vagy sem"
-de igen az a fontos,mert ha nem tudsz megvenni egy 70Ft-os édességet,akkor mást meg főleg nem tudsz,amire mondjuk nagy szükség van,ott és akkor.
"Kell minimális pénz a gyerekneveléshez,de azért túlzásnak tartom hogy kizárólag a pénztelenség miatt ne vállaljon valaki gyereket"
-én meg azt tartom túlzásnak,ha valaki úgy vállal gyereket,hogy pénztelen,és az is marad, mivel nincs meg a lehetősége egy gyerek egészséges felneveléséhez.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ma 06:06 vagyok!
ma 14:32 de szépen leírtad!Köszönöm szépen!
ma 09:00!
Hát tudod csak annyit tudok hozzáfűzni ehhez a szép hozzászóláshoz hogy GRATULÁLOK a felfogásodhoz!:)
Te felfogod egyébként amit olvasol és amiről szó van?Vagy csak vaktában írod a baromságaidat?
Nézd csak itt a lényeg:"22 éves vagyok" "Még főiskolára járunk" "Itthon élek" "nincs keresetünk"(!!!!!!!) "Párom most fog munkába állni...minimált fog csak kapni"
Na akkor ha nem sikerül kiszűrni a lényeget,leírom neked!
22 éves:Marhára nincs lekésve semmiről!Nem vagyok a "szüljünk 30 felett" tábor tagja de asszem bő 8 éve van a gyerekre!
Még főiskolára járok:Tehát egy percet nem dolgozott még,nincs tapasztalata stb stb...
Itthon élek:Tehát merem gondolni hogy még a palijával előtte egy próba együttélést le kéne zavarni(KETTESBEN) mielőtt jön a baba!
Nincs keresetünk és a párom most fog munkába állni részhez csak annyit:Szerinted két pályakezdő mennyi idő alatt fog munkát találni(főleg diplomás)?És ha fog akkor szerinted 2 hét alatt mehet is a gyerek?Hallottál te már a próbaidőről?Amit előszeretettel kihasználnak a cégek arra hogy kirúgjanak és újat vegyenek fel?
Szóval itt Kedves 09-es nem arról van szó ha nem tűnt volna fel hogy van egy párocska aki 10 éve melózik,van egy lakása egy kocsija,van gyűjtött pénze és minimálbérből fenn tud tartani egy lakást és így jöhet egy gyerek is!
A Kérdező 22 éves,főiskolás a párjával együtt!Nincs gyűjtött pénzük,se lakásuk,csak a kopasz p*csájuk(elnézést Kérdező a kifejezésért)...szerinted normális így gyereket szülni?Bravó!
Az hogy soha nem fog a minimálbérnél többet keresni alapból megbukott kijelentés mert 1 az ember ha akar valamit azért tesz is 2 nem valószínű hogy azért nyomja a fősulit mert nincs jobb dolga!
Ja és a Kánaán,hát én kérek elnézést hogy a gyerekemet nem turkálós cuccokba akarom öltöztetni és arra már nem is igen reagálok hogy nem a túró rudi számít hanem a béke meg az egyensúly....Próbálom finoman leírni ha nincs pénzed b*aszhatod a békét meg az egyensúlyt!!!!!!!Láttál már te olyan embert akinek nincs pénze,nem bírja a gyereknek csak hó elején megvenni a cipőt vagy bármi mást és békés?Hát hogy lehet ekkora baromságot írni????
Ha te túlzásnak tartod hogy a pénztelenség miatt nem szülünk gyereket akkor szerinted teljesen rendben van ha a semmire szül az ember??Itt nem a 300ezres fizetés a lényeg,sem pedig az új csempe(ennyit sikerült leszűrnöd a válaszomból)hanem az hogy relatíve nincs semmijük!Se megtakarított pénz,se munkaviszony,S.E.M.M.I!!!!!!!
Figyelj,ha azt írta volna hogy "22 éves vagyok,melózok a gimi óta igaz minimálért,de így is meg van mindenünk akkor azt írtuk volna valószínű hogy VÁGJ BELE NYUGODTAN!De így hogy írhatnánk neki?Hát ne hogy már mi legyünk a rosszakaró büdös köcsögök akik meg próbálják védeni a súlyos pofára eséstől....
Na de mindegy....ebből is tanultam valamit!Kérdező ez a komment nem neked szólt,azt szűrsz le belőle amit akarsz!Remélem sikerül hamar munkát találnotok és nem fog nélkülözni a babátok ha lesz!Minden jót neked!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!