Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Napokon keresztül pozitív LH...

Napokon keresztül pozitív LH teszt?

Figyelt kérdés

2 hónapja kezdtem el LH tesztet használni, hogy jobban megismerjem a ciklusomat. Előző ciklusom 33 napos volt (átlagosan ennyi szokott lenni, néha 1-2 nappal rövidebb), ehhez pedig a teszt alapján 20-21. napon volt ovum. Mostani ciklusban a 20. napon mosolygott a digitális CB, utána következő napokban már negatív volt. Innentől számítva a 7. dpon ismét az ovukor jellemző tüneteim voltak, gondoltam csinálok egy ovu tesztet mert mi van ha mégis később repedt meg a tüsző erre ez is pozitív lett. Azóta 3 napja minden ovutesztem egyre pozitívabb. Kiváncsi vagyok volt e veletek ilyesmi. Késői ovum lenne és az első pozitív teszt nem azt jelezte ? Normális egyáltalán, hogy 3 napig folyamatosan pozitív a teszt?😅

Kezdő vagyok a témában tényleg így építő jellegű kritikákat várnék.

Ui.: egyébként ma vagyok 6. dpon, szombat körül esedékes a mensi

Csatolok egy képet a mai tesztről, hogy lássátok milyen.

[link]



jún. 18. 18:00
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Csinálj egy hcg tesztet reggel
jún. 18. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

Ma van 10. Dpo. Utolsó javaslatára ma reggel csináltam egy tesztet, de totál negatív lett. Az LH még pozitív, valamennyivel talán halványabb, mint tegnap. A képen felül 10-es one step teszt, alatta a mai LH, legalul pedig a tegnapi LH teszt.

Így hogy terhes nem vagyok valakinek esetleg más tipp mitől lehet magas az LH szint ??

[link]

jún. 19. 07:03
 13/18 anonim ***** válasza:
Én azért megismételném a hcg tesztet 2 nap múlva. Amúgy reggel LH tesztelgetsz?
jún. 19. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:
Alapvetően délután, most csak a hcg teszt mellé csináltam meg.
jún. 19. 08:02
 15/18 anonim ***** válasza:
Ez a sima X-epil csík? 25-ös nem fogja kimutatni a 10. DPOn. Ez a teszt sokszor akkor sem erős, ha mar késik. Szóval.még ne add fel!
jún. 19. 11:32