Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Napokon keresztül pozitív LH...

Napokon keresztül pozitív LH teszt?

Figyelt kérdés

2 hónapja kezdtem el LH tesztet használni, hogy jobban megismerjem a ciklusomat. Előző ciklusom 33 napos volt (átlagosan ennyi szokott lenni, néha 1-2 nappal rövidebb), ehhez pedig a teszt alapján 20-21. napon volt ovum. Mostani ciklusban a 20. napon mosolygott a digitális CB, utána következő napokban már negatív volt. Innentől számítva a 7. dpon ismét az ovukor jellemző tüneteim voltak, gondoltam csinálok egy ovu tesztet mert mi van ha mégis később repedt meg a tüsző erre ez is pozitív lett. Azóta 3 napja minden ovutesztem egyre pozitívabb. Kiváncsi vagyok volt e veletek ilyesmi. Késői ovum lenne és az első pozitív teszt nem azt jelezte ? Normális egyáltalán, hogy 3 napig folyamatosan pozitív a teszt?😅

Kezdő vagyok a témában tényleg így építő jellegű kritikákat várnék.

Ui.: egyébként ma vagyok 6. dpon, szombat körül esedékes a mensi

Csatolok egy képet a mai tesztről, hogy lássátok milyen.

[link]



jún. 18. 18:00
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
Elírtam bocsánat 9. dpon vagyok ma!!
jún. 18. 18:03
 2/18 anonim ***** válasza:
100%
Ez érzékenyebb mint a digitális CB? Mert akkor az szerintem inkább azt jelenti, hogy ez a facelle teszt neked nem jó, túl érzékeny.
jún. 18. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem érzékenyebb, és nem voltatok együtt védekezés nélkül, hogy terhes lehess, akkor pedig vizsgáltasd ki magad PCO-ra.
jún. 18. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje: