Mit lehet tenni akkor, ha a szüléskor nem megfelelő ellátást kap a kismama, vagy elfogadhatatlan a kórházi dolgozók viselkedése?
Mit tehetsz?
Ha van erőd és kedved, felveszed a kesztyűt és "visszapofázol" vagy legalábbis nem hagyod magad - csak hát szülés közben az embernek amúgy is van elég baja:S.
Eléggé lutri az egész, egy fogadott orvos sem nagyon garancia manapság semmire azon kívül, hogy fizetsz neki.
A betegjogi képviselet csak adminisztratív, sz*rt sem ér! (Tapasztalat.)
Az orvosok (tisztelet a kivételnek) alapvetően ott tévednek, hogy ha élve jössz ki a kórházból, akkor már állati nagyra vannak magukkal, és bármilyen megjegyzésed van, azt mondják, "kussolj"!, hisz élsz, és ők "segítettek":S
agyam eldobom, milyen válaszok vannak, te úr isten... és ha fizetős doki megy be 2 műszak után és ő paraszt veled, azt is elnézed? mert hát szegény 48 órája talpon van?! Ugyan nekem is magánorvosom, vipszobám volt, de eszem megáll, hogy itt egyesek szerint a bunkó viselkedés, az megengedett, kb örüljünk, hogy munkaidejükben méltóztatnak ellátni, hozzánknyúlni... még ha pestisesek lennénk akkor azt mondom, ok, de arró se az ember tehet... velem szerencsére mindenki rendes volt, kifejezetten kedvesnek is mondanám a többséget, bunkó nem volt senki hál' isten, bár ebbe bejátszhatott talán, hogy 'fizetős' voltam, fene tudja...
én is úgy gondolom, ahogy te, elég TB-t vonnak, soha semmi bajom nem volt, táppénzen a terhesség előtt sose voltam, akkor is 4 napot, utoljára kórházban 'belülről' akkor voltam, mikor születtem, szóval igazán megfizettem már az ellátásomat. Azonban pontosan az ilyen bunkók miatt éreztem fontosnak az orvosfogadást, mert rettentően a szívemre tudok venni egy rossz félmondatot is, képes vagyok sírva fakadni, az meg megalázó számomra.
30, utolso mondatodról jut eszembe: 7 éve arra nyitottam be nagypapám kórtermébe, hogy a nővér torka szakadtából ordított vele, hogy "ágyba szarni k*** kényelmes, majd ma este én fosom össze magam és jöhetsz te kimosni alólam!"... Magatehetetlen öreggel így beszélni a halála előtt 2 nappal! Nem azért csinálta, mert unatkozott, hanem már nem tudott magáról! Értem én, hogy nem tetszik, ha 80+ öregeket kell pelenkázni, de álljon már meg a menet! Aki nem tud viselkedni, az menjen el máshová dolgozni, van elég munkahely ebben az országban, csak akarni kell elhelyezkedni. Én is felálltam az ügyfélszolgálati székből abban a pillanatban, amikor úgy éreztem, hogy nem tudok többé türelmes és kedves lenni!
Fordítva gondolkoznak egyesek: nem azért jár a hálapénz, hogy normális elbánást kapjunk (igenis, a szolgáltatás része az alapvető emberi tisztelet és tisztességes kommunikáció)! Én sem fogadtam el soha az ügyfélszolgálaton az ajándékokat, mert nem azért voltam kedves, előzékeny, segítőkész, hogy kapjak érte valamit, hanem mert a munkámhoz alapvetően hozzá tartozott és a szakma szégyeneinek tartom azokat, akikre sorra érkeznek a panaszok! Senki sem teheti meg, hogy visszaél a szakmája nyújtotta lehetőségekkel! Se egy orvos, se egy tanár, de még a villanyszerelő se akkor se, ha veled ellentétben ő képes kicserélni a kiégett biztosítékot!
Nem olvastam végig a kommenteket, csak egyet egyet.
Szerintem is alapnak kéne lennie az emberi bánásmódnak.
Én sem (és szerintem más sem) teheti meg, hogy bemegy a munkahelyére, és bár ellátja a munkáját, ordenáré bunkó módon beszél a munkatársakkal és a főnökeivel.
Na, ha én bemegyek a kórházba az is alap kellene, hogy legyen, hogy emberi módon beszélnek velem, nem aláznak meg és hasonlók.
Az egészségügyben különösen igaz sajnos, hogy nagyon sok enervált, kiégett bunkó-tahó dolgozik. Tisztelet a kivételnek.
Kórházban nem nagyon voltam (utoljára gyerekként), tehát ápolónőkről nem tudok nyilatkozni, de 1-2 orvossal és az asszisztensek, betegfelvételisek 70%-val volt gondom. Mintha az asszisztensek és betegfelvételisek bevennének egy bunkótablettát.
Nem véletlenül járok magánrendelésre...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!