Elvinnétek fejlesztésre ilyen esetben a gyermeketeket, vagy hagynátok?
Kisfiam 6 éves, nagycsoportos. Pici kora érdekelték a számok, a matematika. Most ott tartunk, hogy 1 jegyű számokat összead, van hogy többet is. (pl 3+3+3)
Tegnap este rajzolgatott, egyszer csak megszólal, hogy Ő kiszámolta, hogy a 1/4 + 1/4 az 1/2, a 1/2 + 1/2 az egész, a 3/4 + 3/4 az 1,5.
Anyukám szerint el kéne hordanom fejlesztésre, hogy minél többet hozzanak ki belőle, én ezt nem szeretném. Tanulhat majd éppen eleget az iskolában, most legyen csak egyszerűen gyerek.
Lepontozhattok, de én sem vinném külön órára. Jól gondolod, legyen csak egyszerűen gyerek még.
Amit tud, az nem teljesen átlagos, de elég sokan tudják a mai gyerekek között, egyszerűen fejlett a logikájuk. Kisfiamék a nagycsoportban azon szórakoztak, hogy szorzásokat adtak fel egymásnak (egyjegyűt egyjegyűvel), és kiszámolták a megoldást (sorozatos összeadásokkal), tehát a szorzás lényegét nem 1-2 gyerek értette már akkor. Most elsősök, szerencsére nagyszerű pedagógusai vannak, így nem unatkoznak.
Nekem is 6 éves a kisfiam, ezeket ő is tudja.
Én nem erre koncentrálok, hanem inkább arra, hogy miben "marad el" a többiekhez képest és ezekkel járunk fejlesztésre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!