Túl nagyok az elvárásaim?










25!
Azért Vekerdyt ne ajánlgasd. Ha mindenki őt követné,a sok fejlesztésre szoruló,lemaradt gyermek úgy is maradna.
Vekerdy átesett a ló túloldalára. De nagyon.
Az ő tanácsai csak tökéletes gyerekekre érvényesek.
Amelyik gyerek segítségre szorul, az nála "elveszne a sok bába között ".





32, nem a 25-ös vagyok, de én is olvasok tőle. Szerintem jókat ír. Én tudok vele azonosulni, magamból is ismerek fel dolgokat helyzetekből amiket ír.
Na meg az sem utolsó szempont hogy tudni kell használni a leírtakat.
De egyébként mégha teszem azt olyat is ír ami pl nem tetszik, vagy úgy érzi valaki hogy a gyerekének másra van szüksége, akkor csinálja máshogy, ezek nem kőbe vésett dolgok.





33!
Tudom,hogy nem kőbevésett. De hidd el,sokan életfelfogásként tekintenek rá. Úgy már sok. Nagyon.










Undorító ez a hatalmas kupac majd magától behozza ember. Francokat hozza, és ha mégis, rohadt sok negatív éri majd. Ez a szülő szuper, felismerte a gyereke gyengeségét(lehet rá büszke más téren, attól, hogy tudja, hogy bizonyos területen le van maradva) és segít neki. Egyedül a múdszerei nem az igaziak és tökre nem kell hülye tsmt sem a gyereknek.
Olyan helyre vidd, ahol WISCC(asszem ez volt aneve) képességdiagnosztikát csinálnak, több területen mér készségeket amibe az iq is beletartozik.
Amit játssz vele: vedd meg az anya taníts engem könyvet, akkor elkerülöd a rossz fajta fejlesztősdit(számokat nem nagyon kell felismernie). Játsszatok szójátékokat, emlékezős, memóriajátékokat, és logikai sorrendeket. A logikai sorrend a legfontosabb, hogy felismer-e ilyesmit. Mondjuk leraksz egy kék kockát, majd egy pirosat, majd egy kéket, majd egy pirosat, és észreveszi-e, hogy minek kell jönnie. Majd ezt bonyolíthatod mindenféleképpen:) Az én gyerekem is néha tiszta süsü volt, de ez, meg a rajzolás és kirakó(olyan, aminek kerete van) volt a biztosítékom, hogy szegénykém nem értelmi sérült, csak néha nem veszi észre, hogy mi történik körülötte, nem figyelt egyszerűen és emiatt nagyon butának tűnt mindenki számára, nekem is. Főleg beszédes feladatoknál, kettőnél több utasítás már se megjegyezésre nem ment, se felfogásra(tűz-víz repülő), vagy mondjuk fogd meg, keresd meg a lyukat és fűzd rá. Mondjuk én élek azzal, hogy nem hallott rendesen, ezért beszélt furcsán is talán. A tiéd hall rendesen?
Szóval hogy meggyőződj, hogy miben kevésbé jó, az lehet memória-memóriajátékok- verbális meg vizuális is van, mindkettőt tudtok játszani, elsőre szójátékokat, másodikra meg tegyél ki öt játékot, forduljon el, vegyél egy egyet és mondja meg mi hiányzik. Figyelem(dobble, haligali), ezeknél nincs jobb.
Ha tartasz tanulási készséges problémától, vedd meg postán vagy papírboltban a sárga és a zöld könyvet diszmegelőzésre, nem ugrik be a neve, de tudni szokták:)
Az én gyerekem 4,5 évesem 100tól visszafelé számolt párosával, kb 2 perc alatt felfogta, mik a páros számok és visszafelé is tudta sorolni, tényleg ott helyben mutattam, megértette, felsorolta és imádta, de neki nagyon magas iqja van, mindig gyorsan értett meg dolgokat, csak ami ment egyszer-kétszer gyorsan elfelejtette és újra kellett tanulnia, vagy kivitelezni nem feltétlen tudta:D
Szóval ilyet játsszatok sokat, ne tanulósdit, azt csak akkor, ha a többi megvan, vagy ha a gyerek magától érdeklődik, hogy mi jön a 100 után pl. A készségeket kell fejleszteni, amik majd a tanuláshoz kellenek, az iqn meg úgysem tudsz változtatni, azzal születnek a gyerekek.
Játsszatok nagyon-nagyon sokat és észre fogod venni, hogy fejlődik. Ha nem lenne feladattartása és oviban sem venne részt feladatokban, akkor mondanám, hogy tökjó, hogy feladatoztok, muszáj neki, hogy tartani legyen képes a szabályokat, kitolni a figyelmét/fegyelmezettségét, önkontrollt.. de nektek nem kell.
Szerintem labirintus, pontösszekötősdi meg ilyen iskolafelkészítő füzetek nem ártanak neki, ezen felül nem kell semmi extra, csak memória és figyelemjátékok, és teszteld le, hogy érti-e a logikai sorrendeket, az a leginkább árulkodó az iqjáról. Játszhattok marokkót is, az kézügyességet és térlátást is fejleszt, illetve még talán gyurmázzon sokat, hátha azért rajzol rosszul, mert kevésbé ügyesek az ujjai. Tanítsd meg neki a testrészeit, ha tudja őket, hogy mi hol van, meg fog jelenni a rajzán is. Pl fogja meg a bokáit, és lesz lába az emberének:)





"Undorító ez a hatalmas kupac majd magától behozza ember. Francokat hozza, és ha mégis, rohadt sok negatív éri majd."
De bmeg, egy normális, átlagos 4 évesnek nem kell tudnia felismernie az írott számokat, az első osztályos tananyag. Nincs mit behozni, mert nincs lemaradva, úgyhogy az egvilágon semmi atrocitás nem eri majd, mert 4 évesen nem számol el 100ig és nem ismeri fel írva, hogy melyik az 5-ös szám.
Ti hülyék vagytok, ha szerintetek egy kiscsoportos-középsős gyerek le van maradva, mert nem tudja megmondani, 3-at vagy 5-öt dobott-e az anyja fél perce, mert nem ismeri fel az írott szamokat. Meg nem rajzol normalis dolgokat, basszus, 4,5 évesen feltehetően még kiscsoportos, az átlag gyerek nem rajzol semmi értelmeset kiscsoportban, max. egy napocskát. Sőt, a vonalból is kimegy, ha színez, úristen.





37
Engedd el úgysem fogja megérteni
Ök fognak szorongó, megfelelési kényszeres gyereket nevelni





Inkább fordítva:) a tiétek fog szorongani, amiért nem érti, amit mindenki, és nem fogja érteni, hogy anyunak elég vagyok, de a világnak miért nem, mi baj lehet anyáékkal, ha mindenki ügyesebb nálam és nem látják, hogy ez nekem rossz?
A számost én is írtam, hogy butaság, de a rajzos, az nem! Megragadtatok egy részletnél és direkt nem akarjátok látni a nagyobb képet, hogy a gyerek más területen sem elég ügyes. Lehet, hogy elég kedves, meg elég kreatívan főzőcskézik, de nincs 3ig sem számfogalma, a rajzolással is gondja van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!