Most akkor mit is gondoljak a gyerekem tanulmányáról?
Fiam másodikas. A tanárnéni minden beszélgetésen azt mondja, hogy a gyerek milyen jól teljesít, az osztályban az elsö 5 legjobb között van, ök fej fej mellett vannak. Mindig szuper gyors. Èn azt látom, hogy gyors de sokszor hibázik, szerintem azért mert ö akar mindig az elsö lenni.
ìrtak idén 2 proba dolgozatot már, és ott is többet hibazott, és ha átszámolnám akkor egy jó 4 lett neki az egyik. De hibát az órai munkákba is itt ott látok, és szerintem nem a tudás hiány, hanem a gyorsasag áll mögötte. Viszont ami engem zavar, hogy a tanárnö szuper gydereknek tartja, és mindig csak azt mondja, hogy milyen jól teljesít. Na de mi lesz, ha most elkezdenek már rendes jegyeket szerezni? Ott a hiba hiba lesz és a gyorsaság nem számít, és úgy érzem, hogy a tanár csak ezzel a hozzá állással vissza húzza öt. ùgy érzem nem a jó eredményre ösztönzi, hanem a gyorsaságra. Ès ez a fiamnak szuperül tetszik, na de ez nem viszi elöre.
Hiába beszéltem a tanárral eröl, ö csak azt mondja nincs miért aggodnom, mert a gyerek jól teljesít. Na de nekem a jó teljesítés 5-st jelent. Ok mondhatná a tanár, hogy a gyerek ügyes jól telejsít de... és ide tenni, hogy miért is ír 4-es dolgozatot, és akkor én elfogadnám a gyereket 4-es tanulónak. Na de ha tanár isteníti a gyereket, pedig a teljesítménye csak kisebb.
EGy kedves építö kritikát kellene a tanárnak a gyerek felé nyilvánítani, ahol a gyerek talán érezné, hogy jobban a minöségre is figyelni kellene. Èn állandóan mondom, de a gyerek is tudja mit gondol a tanár róla.
Van máshol is ilyen, hogy a gyerek 4-re teljesít és még is a tanár csak is szuper jót mond róla?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!