Első osztály. Napközi. Nálatok hogy működik?
Megcsinálják a leckét délután a napköziben, vagy otthon kell?
Beíratásnál azt mondták, hogy otthonra lecke nem marad, maximum gyakorlás, verstanulás.
Mindennap úgy jön haza, hogy van lecke. Nem is kevés.
Napi 4 vagy 5 órájuk van, délután meg tánc, rajz, sport… nincs olyan, hogy tanulnának bent…
Pénteken fél2-kor legkésőbb haza kell jönni.
Most hétvégére is annyi házit kaptak, hogy nem igaz…
Máshol is így megy ez?
Nem magániskola.
Magyar van, de az 2 részre osztva, olvasás és nyelvtan. Szavakat kell összekapcsolni, vagy van egy kép, fel kell ismerni és hangokra bontani! + vonalvezetés.
Környezet is van, bármilyen hihetetlen, állatokról-növényekről, környezetvédelemről tanulnak, természetesen az ő szintjükön.
Matekból most olyanok vannak, hogy ábrák és “kacsacsőrt” kell rakni, kevesebb-több stb… vagy színezd pirosra azt, ahol 3 ló van….
Rajzra kell termésekből alkotni valamit, ami őszi témájú.
"Környezet is van, bármilyen hihetetlen"
A kötelező NAT-nak, amit minden magyar iskolának követnie kell, nem része, ezért hihetetlen. :)
Most jön, hogy benyögöd, hogy nem itt éltek
Nálunk kötelezően 4ig van az iskola. Előtte nem lehet kikèrni. Kivéve ha van valamilyen sport amire eljár.
Nincs házi feladat. Maximum kis gyakorlás ,eddig ilyen 2x volt. Pénteken hoz haza házi feladatot. De akkor nem marad 4ig bent,utolsó órája után (13:30kor) hozzuk haza. Sport miatt.
Nálunk könyveket sem kell hazahozni. Füzetet sem. Egyedül ugye a tornacucc.
Akár ezen az oldalon is rákerestek, sok első osztályban van környezet, de nem fogok vitatkozni, Bács-Kiskun megyében élünk, tehát Magyarországon.
Magyar, matek, angol, tesi, környezet délelőtt, rajz, ének, tánc délután, ehhez jön még ha hívnak valakit, aki sportot bemutat…
+ Hittan, ami nem kötelező.
Ha du tánc, rajz, sport van, nyilván nincs idő a házira. Ezt szerintem elmondják, hogy délutáni foglalkozásra, szakkörre, edzésre akkor menjen a gyerek, ha tud otthon, egyedül is tanulni. Nem lehet, hogy az egész osztály mindenki különórájához igazodjon. Bőven elég a fejlesztéseket, meg mondjuk 1 isk-t figyelembe venni...
Nálunk rendszerint f3-f4 között van a tanulás. Akinek nem elég az előtte lévő isk-s foci és kosár (és nem késő du jár iskolán kívül), az bizony tanulási időben megy edzésre... és akkor majd otthon tanul.
Direkt lett napközis, így dolgozunk, egyedül pedig nem lehet itthon.
Pont ez lenne a napközi lényege, hogy ne 1/2 5-kor meg azután kelljen még a leckével szenvedni…
Beiratkozásnál is ezt mondták, hogy a napköziben délután leckeírás, tanulás van, ehelyett az egész osztály elvonul táncikálni….
24#
SNI-S gyerek, 2 kóddal. Fejletlen idegrendszerű, kevert specifikus, beszédértési zavara van, tehát tanulási és viselkedés zavaros. Már hogyne terhelné meg a fejlesztés az idegrendszerét pluszba, hisz eleve lemaradást kell behoznia minden téren? 🤦♀️
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!