Legyen megint első osztályos a gyerek mert a nagatartásával gondok vannak?
Tanárnénik erősen javasolják. Csütörtök lesz évzáró,szerdáig jeleznem kell.
Adhd-s valószínüleg bár hivatalos papírunk nincs róla,folyamatban van. Az inteligencia szintje nagyon magas,a nevelésibe felmérték.
Ha újra elsős lenne ott pont ezért lenne rossz szerinten mert ezeket már tudja.
De ha megy 2.ba félek hogy a tanárnénik szivatni fogják.
Másik iskolába nem tudom vinni,ez a körzetes és innen is épphogy be esek a munkahelyre.
Szerintem többet ártana, mint használna.
Ha tanult végig, évismétlésnél unni fogja az egészet, még rosszabb lesz a magatartása.
Én így gondolom. Nem ez a megoldás, inkább szakember segítségét kérjétek.
Szerintem ne hagyd hogy “megbuktassák”.
Engem óvodában akartak ugyanígy visszafogni, amikor 4 évesen már olvastam a nyomtatott nagybetűket (nagyanyám sok rejtvényt fejtett mellettem, én meg megtanultam).
Csak hát a sima képösszekötözős feladatokat túlgondoltam, és egyenes vonalakkal kereszteződés nélkül akartam kilogikázni, és hát az utolsó vonal nem passzolt. Ezzel vissza is akartak tartani.
Szüleim nem mentek bele szerencsére, mert így is egy szenvedés volt az első pár év iskola, mert kb. 10 perc alatt megtanultam az anyagot aztán unatkoztam. Ezért mindig problémás gyerek voltam tiszta 4-5-ösökkel.
A tananyag ment neki 90-100%os dolgozatokat tudáspróbákat írt. A rajz technika gyengébb. Mosolykákat ami elvileg 3asnak felel meg kapott. De én se vagyok túl kreatív téren.
A magatartására hivatkozik a tanárnő hogy ez miatt nem érett rá hogy 2. Osztalyos legyen.
Arról hogy papírunk legyen az SNI-ről Adhd gyanú miatt folyamatban van. Kevés a szakember nehezen kapunk időpontokat
Akkor valószínűbb, hogy szimplán nem bírnak vele? A többieket is lehet hátráltatja, zavarja, esetleg kaptak rá panaszt más szülőktől? Vannak barátai? Azok szülei hogy látják? Ha komolyabb magatartási zavarai vannak, akkor vagy egy ped. asszisztens kellene mellé (de ugye hiány van emberből is, forrásból is) vagy másik iskola. Nálunk is sajnos volt olyan gyerek (mindkét gyerekemnél és nem ugyanazok), akit nem tudtak a tanárok "megoldani". Az egyikhez sikerült egy "nyugtatót" felvenni, a másik másik iskolába került. Szerintem néha nincs is konkrét oka, ha valamiért egy közösséggel nem kompatibilis valaki, míg egy másikban meg tiszta lappal teljesen jól be tud illeszkedni, mintha nem is ugyanaz az ember lenne. Ez még munkahelyeken is ugye előfordul.
((A rajz meg technikánál nem az kell, hogy kreatív legyen (bár szerintem minden gyerek kreatív:), legfeljebb épp nem érdekli), hanem a finommotorikus mozgást érdemes gyakorolni majd nyáron kb. bármivel. Ha legózni, homokozni, sütni szeret, de rajzolni nem, az pont ugyanolyan jó.))
Nem engedném. Magántanár vagyok, most találkoztam egy hasonló helyzetben lévő kisgyerekkel. Ott nem magatartásra hivatkozva, hanem más mondvacsinált okból próbálják visszatartani. A lényeg az, hogy van olyan helyzet, amikor indokolt, mert az segít a gyereken. Ha nem az(egyiknél sem az), akkor KÁROS. Nem szabad hagyni.
Gondolkodtam ezen amúgy, hogy miért csinálják. Nálatok mondjuk lehet, annyi az ok, az hogy a tanító néni meg akar tőle szabadulni. Azt ő is tudja, hogy az ADHD ismétléstől nem múlik el.
Pedig, ha "szivatni fogják" emiatt, csak az iskolaváltás megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!