Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Akine volt hasonlo problema...

Akine volt hasonlo problema hogy oldotta meg? Elsos fiam figyelmetlen, kapkod, borzalmas a teljesitmenye, mindenert noszogatni kell.

Figyelt kérdés

Ha az a feladat hogy irjon egy sor a betut akkor o elhuzza hogy 2 a betu fer ki.

Szinezze ki a fa levet akkor ketto firka es kesz. Felmero kozben aki hamarabb vegez szinezhet, persze o ilyenkor osszecsapja es ennyi.

A napkoziben szo szerint semmit sem csinal meg jol, nem ellenorzik a lecket csak alairjak hogy kesz van. Minden este abbol all, hogy konyorogni kell neki hogy megirja a lecket vagy olvassa el amit kell.

A fuzetei csunyak, rendezetlenek. Hiaba pakolom mar kulon uzsis taskaba az ennivalojat kedden ugy jott haza, hogy a szendvics a matek gyakorloba volt preselve.

Igaz csak irasbeli ertekelest kapott felevre de szornyu lett. Egy jo szot nem irt rola a tanito nenije. Ugy erzem elkenyveltek ot "buta rossz" gyereknek es barmit is kerdeznek, vagy kernek semmi sincs belole. Mar az evismetlest is mondtak, hogy nem mehet tovabb az osztallyal, ezt igy kijelentettek. Nem mehetett el a tobbiekkel szinhazba, es okot nem mondtak miert. Pedig oran nincs panasz ra hogy nem tudna viselkedni.

Nem magan iskola, egyszeru onkormanyzati kisvarosi altalanos iskola. Megfordult a fejunkben, hogy a kozelebbi nagyvarosba atiratjuk waldorf iskolaba. De akkor 7:20 helyett 6elott kellene kellnie es 40-50 perc az ut autoval. Az apja oda jar dolgozni, tudna vinni. Nem tudjuk ezt, hogy oldjuk meg


2020. jan. 30. 11:55
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem mondom hogy de jó volt, de én is minden nap 5.30kor keltem 1 osztálytól kezdve az iskola miatt, nem ördöngösség de ha a közelebbi iskolába helyre jönne a gyerek, az jobb lenne neki is, nektek is.


Első sorban figyelemzavarral foglalkozó szakemberhez vinnem el. Nevelési tanácsadó is segíthet.

Adhdra gondoltam volna, de a magatartásával nincs baj (?), akkor csak simán lusta, a játszáson jár még az esze. Az is lehet, nem iskolaerett még.


Próbáltál beszélni a fiaddal? Mit mond, miért nem csinálja jól a feladatait?

Miért csapja össze, mi a magyarázata?

Látja, hogy más hogyan csinálja, van kiről példát venni?

Ha meg van beszélve hova tegye a szendvicset, miért nem oda teszi, mit mond ilyenkor?

2020. jan. 30. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Én is ADHD-ra tippelnék, persze ehhez szakember kell, hogy kivizsgálja és javasol fejlesztést. Az én fiam is ADHD-s, a figyelemzavar nála a vezető tünet, a hiperaktivitás és impulzivitás nem annyira erős. A magatartásával nincs gond. Már óvodában felmerült a gyanú, így onnantól kap fejlesztést (magánúton és nevtanban), 2.osztály elején mondta ki pszichiáter, hogy adhd-s. Kis osztálylétszámú körzetes állami iskolába jár (most 3.osztályos), nagyon osztályfőnökük van, folyamatos fejlesztést kap, így nem okoz gondot a figyelemzavar.
2020. jan. 30. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
27%

Ugy oldjatok meg ahogy én és sok más...

Ha a gyerek érdekeit szolgálja , és elveszik teljesen a tanulás iránti kedv !

Nálunk 05:45 az 5 éves is felébred és 06:25 már úton vagyunk ,de megéri a gyerekemnek sikerélménye van és egy hármasa lett most félévkor ,nem mindegy a tanár sem maga a hozzá állása !

2020. jan. 30. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
73%

Harmadikos a fiam. Elsőben amikor a betűelemeket, betűket tanulták, ő is soronként jó ha 4-5 betűt leírt, úgy széthúzta. Most is talán 2-3 szó fér el egy sorban (de ha lusta szótagolni és elválasztani, akkor baromi hosszú szavakat tud bepréselni baromi kicsi helyekre).

Színezéshez nem nagyon tudok hozzászólni, mert sosem színezett. Egy idő után már nem is volt házi, max szorgalminak feladva, ill később matekból neki elég volt megfelelő színnel ikszelni az adott négyzetbe.


Mondjuk azt nem kommentálnám túl hosszan, hogy a napköziben nincs kész és nincs leellenőrizve a lecke. Erről legkevésbé a gyereked tehet, egy elsős esetében kutya kötelessége napköziban a tanítónak ellenőriznie, javítania.

Otthon nincs kedve már, igaza van, du feleslegesen elment az ideje, talán még dolgozott is vele, és a tanítónéni meg tesz rá magasról.


Nekünk uzsis doboz van, és a tanítónéni figyel rá, hogy ha van maradék, még az étkezőben visszakerüljön a dobozba.

Esetleg csomagolj olyat, aminek nincs maradéka, tuti elfogy.


Csúnya, rendezetlen füzetek... néha átlapozom a (harmadikos) füzeteit és jókat mosolygok, meg szörnyülködök felváltva, hogy atyaégezhogynézki! Van ilyen. A kislányok precízebbek, tisztábban dolgoznak. A fiúknak sokszor fel sem tűnik.


Amiatt, hogy nem mehetett színházba, én kiverném a baljét. Már ha a gyerek akart volna menni. Enyém boldog lett volna vele.


Nevelési tanácsadóba, szakszolgálathoz, gyermek pszichiátriára vidd el. Mi az utóbbi helyen voltunk. Figyelemzavart, magatartászavart, oppozíciós zavart, szorongást állapítottak meg nála. Pedig kitűnő tanuló, és abszolút álom tanítói vannak, akikkel lehet együtt dolgozni, lehet a segítségüket kérni.


Nem veszítesz semmit, ha látja egy szakember, legfeljebb azt mondja, hogy anyuka rémeket lát, nincs ezzel a gyerekkel semmi baj. És majd utána viheted másik suliba.

De lehet jó megoldás lenne visszamaradni még egyszer elsőben (ez NEM bukás, pusztán iskola közben ütközött ki, hogy talán mégsem iskolaérett még). Lehet, jobb tanítók is jutnának neki. Mert aki most van, láthatóan nem partner a gyereknek meg neked sem (már ha próbáltál kommunikálni vele)

2020. jan. 30. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Vigyétek el felméretni hogy minden oké-e vele, nincs-e figyelemzavara stb. Volt már valaha ilyen vizsgálaton?
2020. jan. 30. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Andi80018 ***** válasza:
54%

Hány éves a kisfiú? Csak mert az én fiammal is nagyon sok magatartásbeli probléma volt, oviban elküldték nevtanba, onnan mentünk suliba, nem találtak nála igazából semmi komolyat. Viszont az iskolai életet nehezen fogadta el, a szabályokat. Simán eljött a helyéről, órát zavart, társait. Egyszerűen állandóan játszott, hülyéskedett. Viszont ettől függetlenül nagyon jól tanult, csak egyszerűen nem akarta a szabályokat betartani.


Most viszont, hogy már másodikos, sokat változott, nyugodott, beszokott. Nem mondom, hogy angyalként viselkedik, mert 3-mas a magatartása, de láthatóan érettebb lett.Persze hozzátenném, hogy én nem hagyom ott napköziben, nagyon sokat tanulok vele, van mindenféle könyv, munkafüzet itthon.

Szóval nálatok is másodikra javulni fog a helyzet, remélhetőleg. Viszont! Ne vigyétek át a Waldorfba, hanem inkább vigyétek el független szakemberhez a gyereket, sokat foglalkozzatok vele, jó lenne, ha órák után haza tudna menni, nem lenne napközis. Járjon sportra, pl. úszás, karate, ezek jó hatással vannak az idegrendszerre, koncentrációra. Szóval a legoptimálisabb az lenne, ha ebéd után, utolsó óra után haza tudna menni, fejlesztő pedagógushoz járni, neked tanulni vele, foglalkozni sokat.


Gondolom nem viselkedik a színházban sem, csak nem mondták. Kérjél fogadóórát, beszélj a tanárokkal. Ja, és nem tudom, hogy az apja mennyire foglakozik a kisfiúval, de neki is kéne hatnia rá, segítsen neki ő is a tanulásban.

Nagyon melós a dolog, de rá kell állni, mert ha nem sajátítja el az alapokat, és ilyen rossz értékeléssel fog menni másodikba, nagy gondok lesznek! Ráadásul szegénynek semmi sikerélménye nem lesz, utálni fog bejárni. Természetesen meg kell azt is fontolni, hogy újra járja az elsőt,de ennek megítélésében is kérjetek vélemény szakembertől.

2020. febr. 11. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!