Szülök, akinek átlagon felül okos gyereke van?
Nem vagyok se gyerek, se szülő, csak érdekel.
Akiknek átlagon felül imtelligens gyerekük van, annak hogy viselkedik a gyereke? Miket csinál, milyen hobbiai vannak, szeret-e iskolába járni, hogy jön ki a többi gyerekke, meg hasonlók.
Az én kisfiam 9 éves. Átlagon felüli, de nem zseni kategória. Másodikos, nulla befektetett energia mellett kitűnő tanuló úgy, hogy már elsőben is teljesen önálló volt. Ő pakolta a táskáját, magától csinálta a háziját stb.
A viselkedésével annyi a probléma, hogy rettentően alul értékeli magát, nagyon kevés az önbizalma. Néha úgy tűnik, hogy szinte szégyelli a jó eredményeit és sokszor megpróbálja elbagatellizálni. Pl. versenyen csak szerencséje volt, azért lett második.
Vannak barátai, akikkel úgy viselkedik, mint a kortársai, de új gyerekek között nehezen oldódik, nem egy laza gyerek.
Nagyon szabálykövető.
Iskolába járni nem szeret, de csak annyira, amennyire ebben a korban jellemző.
Nagyon jó sportoló. Klub szinten focizik, az iskolában atletizál és kosarazik.
Amúgy olyan mint egy átlagos gyerek. Itthon X-box-ozik, tabletezik, telefont szeretne.
A gondolkodása sokkal komolyabb, nagyon érdeklődő, a matektudása kiemelkedő. Már nagycsoportban ismerte a törteket, tudott százalékot számolni. Tudta például, hogy a kilenc harmad az 3, a 70% az hét tized.
A vele foglalkozó felnőttek mindig dicsérik a magatartását, de itthon azért igencsak el tudja engedni magát, de ez a normális.
Rengeteget beszélgetünk, folyton kérdez.
Mindezek mellett irtó hanyag és lusta. A táskájában összegyűrt papír hegyek, a szemetet ott hagyja a lakásban ahol éppen evett, a szobájába nem lehet bemenni.
"Az én kisfiam 9 éves. Átlagon felüli, de nem zseni kategória. Másodikos,"
Az én gyerekem 9 évesen negyedikes volt.
"Az én kisfiam 9 éves. Átlagon felüli, de nem zseni kategória. Másodikos"
És ezt az átlagon felüliséget honnan szedted?:)
Mensa tagok vagyunk mindketten a férjemmel, így a genetikai háttér eléggé erős. A gyerekek intelligenciája is átlagon felüli.
Jó intézményekbe járnak, melyekben másfajta a képzés, és tanulni, okosnak lenni menő. Otthon mind gyerekek, természetesen, hangosak, mókásak.
Rengeteget olvasnunk, beszélgetünk, színházba, kirándulásra, nyaralni, hangversenyre járunk, mert szeretjük, nem gyerekképzési céllal, de nyilván rájuk ragad sok dolog.
Mind játszanak egy hangszeren, mind sportolnak, mellette sakkoznak és két nyelvet tanulnak.
A 9 éves másodikos kisfiú anyukája vagyok. A fiam csak azért másodikos, mert a 22 fős oviscsoportjából 15 gyereket visszatartottak, így én is úgy döntöttem az utolsó pillanatban, hogy maradjon. Az osztálya 80 %-a 9 éves, úgy gondolom, jó döntés volt.
Az átlagon felüliséget onnan vettem, hogy versenyekre viszik, jó eredményekkel, mindkét évben kapott igazgatói dicséretet, tavaly kettőt is, idén kapott egy osztályfőnöki és 3 szaktanári dicséretet a kiemelkedő tanulmányi -és versenyeredményeiért. A okleveleit már nem tudom hova tenni. A Zrínyi matekversenyen ő érte el a legjobb eredményt az iskolájából és benne volt a megyei első 15-ben az induló 150-ből.
Mindezt egy megyeszékhelyen található erős iskolában.
Ha ez nem átlagon felüli, akkor nem tudom mi az. Direkt írtam, hogy nem zseni, de az biztos, hogy nem átlagos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!