Ingyenes-e az apasági teszt, hogy ha nem vállalom fel az apaságot? Úgy érzem megőrülök.
Volt egy egyéjszakás kalandom egy lánnyal, aki azt állította, hogy szedi a tablettát, én hülye meg hittem is neki. Most előállt azzal, hogy 4 hónapos terhes, és vállaljam fel az apaságot. Még valami 3 napos határidőt is benyögött, hogy ha ez idő alatt nem adok egyértelmű választ, akkor automatikusan elismerem...ilyen van?? Természetesen felőlem hallani sem akar, tehát szerintem egyértelmű, hogy csak a tartásdíjra játszik. Még az sem biztos persze, hogy én vagyok a tényleges apa, mert elég nagy ribizli hírében áll egyébként is, tehát kellene csináltatni egy apaságit, de az meg alsó hangon is valami 300ezer körül mozog - ennyi pénzt egyben még életemben nem láttam.
Szóval az érdekelne, hogy ha nem vállalom fel, hogy én vagyok az apa, akkor az állam előírhatja-e a tesztet és egyben állja is? Diák vagyok, a büdös életben nem tudnám kifizetni ezt a pénzt a tartásdíjról nem is beszélve. 21/f
Nem kell ahhoz igénytelennek lenni, hogy elkapjon az ember valamit. De ugye nem kell egy 21 éves felnőtt, aktív szexuális életet élő embernek elmagyaráznunk, hogyan működnek a nemi betegségek és a terjedésük?
A helyedben tényleg megnézetném magam.
"Amúgy nem olyan módon ribizli a csaj, hogy egy igénytelen valaki, csak havonta lehet valami 1-2 partnere akikkel valamennyit jár, majd megcsalja őket."
Ej-ej édes fiam, de nagy marha vagy 21 évesen!
Ez már bőven kimeríti a ribizli fogalmát,... de te tudod!
A nagyanyám annak idején azt mondta, hogy
"Aki rózsabokorba esik, nem tudni melyik tüske szúrja meg!"
Remélem nem terhes a csaj, csak át akar verni valamiért, de ebből most megtanulhatod, hogy koton a farokra, aztán mehet a hancúr.
SENKIBEN ne bízz meg!
Én ismerek olyan asszonyt, aki a saját férjétől lett tripperes. Igaz, ő viszont továbbadta a saját szeretőjének. :D
Szóval, ennyi!