Ti mit tennétek a helyemben? Iszonyúan ki vagyok akadva. Bővebben lent.
Figyelt kérdés
UH-ra kéne időpontot kérnem az Uzsokiba, ahova minden nap 11-15 között 1 db telszámon lehet csak. 2 hete próbálkozok. 2-3 percig is várok, amíg csörög. Vagy pedig várakoztatnak. A "kedves" hölgy beleszólt egyszer, h "én ezt már nem bírom" és újra várakozóra nyomta a telefont. Ezzel már kb 2000 Ft elment az előfizetésemből. A központtal is beszéltem, CSAK ezen a telszámon lehet ip-t kérni.
Nem tudom már mit tegyek, ki vagyok akadva.
Menjek be és verjem ki a balhét? Vagy "beszéljek le" még 2-3000 Ft-ot a semmire?
Ti mit tennétek?
A terhes gondozóban lehet másik kórházba beutalót kérni? Vagy csak ide adnak, ahova tartozunk?
2014. ápr. 7. 14:41
1/4 anonim válasza:
fel hívnám a betegjogi képviselőt azonnal!
2/4 anonim válasza:
Ahogy az első írta, de én még a balhét is kiverném! Anyjuk pitlije. Azért (is) van ott, hogy felvegye a telefont.
3/4 anonim válasza:
Pont ugyan igy jártam. Tobbszor is fojton leraztak. Mig anyosom szepen fel nem hivta oket es jol kiosztotta. Elkepezto mik vannakm
4/4 zabmester válasza:
Igazad van, és valószínűleg én sem hagynám szó nélkül. Hihetetlen, hogy így visszaélnek az ember idejével (és pénzével). Elhiszem, hogy túl van terhelve az egészségügy, de ez így akkor sem oké. A betegjogi képviselőt tényleg érdemes lenne megkeresni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!