Anyukák ti jártatok már így? Vajon kicserélik?
Figyelt kérdés
2 hónapja vettünk egy márkás cipőt lányunknak és az orrvarrás elengedett. Nem szeretném hogy javítsák inkább cseréljék ki. Meddig kötelesek cserélni?
Köszönöm
2013. máj. 10. 05:20
1/8 anonim válasza:
Azt hiszem 3 hónapon belül cserélnek!
Egyik ismerősöm járt úgy,hogy 2 hét alatt ment tönkre a téli csizmája,mondták neki,hogy elküldik a szakértőhöz,hogy cserélhető-e.
Közölte,hogy momentán nincs másik cipője,kér másikat,kapott is(deichmann)
2/8 anonim válasza:
Cserelni 8 napon belul. Utána az üzlet dönti el, hogy mi legyen, cserél, vagy javít. A harmadik javítás utan koteles cserélni.
3/8 anonim válasza:
Általában 3 hónapig blokkal együtt kicserélik a cipőket, vagy javítják. (de nekem legutóbb egyből új cipő választását ajánlották fel, pedig olyan hiba volt amit még én is megvarrtam volna, de gondoltam ha 1 hét után szét jött varrják meg ők) Ha nem segítőkészek addig verd az asztalt amíg nem találtok jó megoldást, mert hidd el ki fogják cserélni. Abba semmi képen se menjél bele, hogy beküldjék bevizsgálásra, mert 1. fizetned kell érte kb. 6000Ft (annyi volt a cipőm is, 6000ft cipő+6000Ft vizsgálás=12.000Ft amit buktam volna, és még ők mossák kezeiket) 2. azt hozzák ki mindig, hogy nem rendeltetésnek megfelelően használtad, és akkor már van papírjuk arról, hogy nem kell nekik egy fillért sem fizetniük. De nekem az a tapasztalatom a fentiekkel, együtt, hogy általában készségesek, próbálnak valami megoldást találni.
4/8 anonim válasza:
Gyerek cipőnél nálam automatikusan cserélték. A felnőtt cipőt elküldték javításra.
5/8 anonim válasza:
Hol vetted?
Deichman pl 6 hónapon belül (blokkal) cserél, utána szóba sem állnak veled. :S
6/8 A kérdező kommentje:
Deichmannban vettem, hétvégén útba is ejtem.
2013. máj. 10. 20:17
7/8 A kérdező kommentje:
Sziasztok. Hát nem cserélték ki, mert azt mondták hogy javítható. Hiába mondt nekik hogy akkor most mit adok a gyerek lábára, mivel nálunk most 17 fok van és esik az eső. Most írok majd a fogyasztòvédelemnek aztán majd kiderül mi lesz.
2013. máj. 12. 11:59
8/8 anonim válasza:
Fogyasztó védelem nem foglalkozik vele! A Dechman elérhetőségeire kell írni, és ott a boltban be írni a panaszkönyvbe. Amúgy az sem baj ha javítani kell, mert rá kell íratni a számlára, hogy már volt javítva és akkor ha megint baja lesz automatikusan cserélik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!