Ti mit tennétek ilyen esetben?
Gyerekemnek vettünk egy biciklit a tescoban.
azok közül ami tetszett, ott volt a legolcsóbb, ezért esett erre a választás (20E)
megvettük, kifizettük, mentünk érvényesíteni a garanciát amikor közli az információs csak, hogy nem ők adják a garanciát hanem a szakszerviz ha beviszem a biciklit.
na már most mi vidékiek vagyunk, a szerviz meg pesten van, ráadásul tőlünk a legtávolabb eső végén, olyan 5.000Ft lenne az üzemanyag, hogy elvigyük meg egy jó fél napos utazás.
Ti mit csinálnátok? Elvinnétek, nem vinnétek, panaszt tennétek a tescoban?
még nem adtuk oda a gyerkőcnek a biciklit de visszavinni nem szeretném.
tényleg csak azt szerettem volna kérdezni, hogy ti elintéznétek-e a garancia levelet ilyen körülmények között vagy hagynátok a csudába.
azt felfogtam, hogy panaszt nem tehetek, nem is fogok, csak hirtelen ez is eszembe jutott :)
Hát pedig nekünk 10.000ft volt az indesit gáztűzhely bekötése! És nem tudtunk mit csinálni, mert csak őket lehetett hívni, ha akartuk a garanciát. És azért ez egy tűzhelynél egy kicsit fontosabb dolog. És ő sem csinált semmit, csak megnézte a szelepeket vagy miket, meg beállította a láng erősségét.
Ja, hogy a cirkóról ne is beszéljek! Az meg 20.000 volt és az ég világon semmit sem csinált, csak megnyomta a start gombot...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!