Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Ti mit tennétek ilyen esetben?

Ti mit tennétek ilyen esetben?

Figyelt kérdés

Gyerekemnek vettünk egy biciklit a tescoban.

azok közül ami tetszett, ott volt a legolcsóbb, ezért esett erre a választás (20E)


megvettük, kifizettük, mentünk érvényesíteni a garanciát amikor közli az információs csak, hogy nem ők adják a garanciát hanem a szakszerviz ha beviszem a biciklit.

na már most mi vidékiek vagyunk, a szerviz meg pesten van, ráadásul tőlünk a legtávolabb eső végén, olyan 5.000Ft lenne az üzemanyag, hogy elvigyük meg egy jó fél napos utazás.


Ti mit csinálnátok? Elvinnétek, nem vinnétek, panaszt tennétek a tescoban?



2013. márc. 18. 12:56
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
13%
leginkább tájékozódnék mielőtt veszek egy drága dolgot. Most meg hívd fel a szervízt és érdeklődj a lehetőségekről. A tesconak ehhez semmi köze sincs, mégis mit akarsz bepanaszolni?
2013. márc. 18. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
74%

Inkább eleve kerékpárüzletben vettem volna, ha újat veszek.

Szerintem a férjem így már el sem vitte volna az üzletből.


(Nekünk eddig csak használt kerékpárjaink voltak, nincs velük rossz tapasztalat.)

2013. márc. 18. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
66%

ahogy az 1-ső irja, a tesconak ehez semmi köze. Amugy a gar-papíron, rajta van hogy szakszervízbe kell vinni és a lista is ott van hogy hova.

Amugy ez kb mindennel így van, a háztartási gépekkel is.

2013. márc. 18. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
73%

Szerintem próbálkozz itt, hogy ilyen esetben mi teendő:


Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület:

Budapesti Központi Iroda: 06-1-311-7030


Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

központi telefonszám:

+36 1 459 4800

2013. márc. 18. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
100%

Bocs utsó voltam, vmit félreértettél sztem a tescoba. de énis az irásodat ugy értettem hogy javitásra akartátok visszavinni :)


a tesco érvényesiti a gart. csak ha vmi baj van vele akkor kell máshová vinni...ez 100% h igy van.

2013. márc. 18. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
73%
3as voltam
2013. márc. 18. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
80%

Igen, ez a tipikus eset, hogy kifizeted a pénztárnál az adott dolgot és utána kell a vevőszolgálati pultnál intézni a garanciát. És ilyenkor sz.r ügy, amikor közlik, hogy ja, ők nem tudnak garanciát adni.:(

Írod, hogy vidékiek vagytok. Nincs ott vidéken valaki, aki ért a bicikli szereléshez? Mert akkor fogjátok és elviszitek hozzá és megcsinálja. Vagy ha elromlik, bevinném egy hivatalos bicikli szervizbe a hozzátok közeli városba és kifizetném a szereltetést, mint hogy csak ezért elutazzak Pestre. Mert gondolom, ha meg is kapjátok a garanciát és valami baja lesz a bicajnak, akkor oda, Pestre kéne szereltetni is vinni azt a biciklit. Akkor az megint nincs ingyen és a fél napotok megint rámegy.

2013. márc. 18. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
87%

Én az Auchanban dolgozok. Nálunk úgy van, hogy a garancia csak akkor érvényes, ha a kijelölt szervizben van a kerékpár beüzemelve. A Tescoban felesleges panaszt tenni, ez a feltétele a garanciának. Ha nem viszitek el, nem lesz a kerékpáron garancia, vagyis ha meghibásodik valami, akkor nem csinálják meg ingyen, a kijelölt szervizben sem, mert nem ott lett beüzemelve. Más szervizben meg egyértelmű, hogy nem csinálják meg garanciálisan.

Esetleg arra kérdezzetek rá a Tescoban, hogy nem adnak-e útiköltség térítést, bizonyos esetekben az Auchan fizet.

2013. márc. 18. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:

5 válaszoló, nem, nem javításra kéne a szervizbe vinni hanem azért, hogy a garancia papírt érvényesítsék.


első válaszoló, persze, igazad van, hülye vagyok, de álmomba nem gondoltam, hogy egy nagy üzletlánc nem ad garanciát, így nem is jutott eszembe fizetés előtt megkérdezni

2013. márc. 18. 13:13
 10/19 anonim ***** válasza:
100%
Legalább most már tudod, hogy ez így működik. Én úgy tudom, hogy más áruházakban is ez a helyzet. Pl praktikerben vett az ismerősöm gáztűzhelyt, és csak akkor érvényesítik rá a garanciát, ha hivatalos gázos köti be plusz tízezrekért. De bármilyen más terméknél így van szerintem...
2013. márc. 18. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!