Mivel foglalkoztál, mielőtt gyermeket vállaltál?
Ha lehet, minél többen írjatok.
Kicsit "irigykedve" olvasok néhány kérdést, pl. mennyi a GYED száz-kétszázezer bruttó fizu után, stb...
És érdekelne, hogy milyen munkakörrel lehet ilyen jól keresni.
Volt pár munkahelyem, de a bruttó 90 volt a legtöbb, és azért is keményen meg kellett dolgozni egy pékségben.
Jelenleg közalkalmazottként vagyok GYEDen, és így is 80 a bruttó alapbérem. Majd szeretnék munkahelyet váltani, de olyanra, ahol jobban fizetnek...
Kertépítő vállalkozónál dolgoztam művezetőként ( ugyanúgy kellett kapálni meg 60-80 kg-kat emelni mint a fiúknak) csak mivel kertészmérnök vagyok ezért művezető lettem címben :) A fizum papíron 100.000.- lett 5 lehúzott év után, amúgy összesen 150.000.- , télen sokkal kevesebb. Kezdetben a kézhez kapott fizum 80.000.- volt. Ezért a fizuért napi 12-14 órát melózunk a napsütötte kertekben, ipari parkokban, wc nélkül :( Amúgy szeretem a munkám, sajnos mást nem is tudok elképzelni magamnak, úgyhogy már most gondolkodunk a főnökömmel h ezt h lehet megoldani napi 8 órában :) Mert szerencsére neki is van 3 gyereke és érti h mit szeretnék. Na a lényeg h ez sem az a szakma amivel mint munkás nagyot szakíthatsz, ráadásul ez még szezonális is. A kemény melót is megértem, nekem mindig bizonyítanom kellet h vagyok olyan 'férfi' mint a többiek. Ennek ellenére tényleg nem tudok más munkát elképzelni magamnak.
Sok sikert kívánok neked a váltáshoz!
Az első babánál nem kaptam gyedet, mert megszüntettem a vállalkozásomat, kirakatrendező voltam.
A második baba előtt bruttó 100.000 Ft-ért voltam projekt menedzser egy internetes jegyirodában, főiskolai végzettséggel.
A harmadik baba születése előtt közönségkapcsolati asszisztens voltam egy szimfonikus zenekarnál heti 20 órában szintén bruttó 100.000 Ft ért. Most a gyed-em 60.000 Ft körül mozog.
Közjegyző-helyettesként dolgoztam (jogi dr) havi br. 280.000,- Ft-ért.
Gyedem a max. nyolcvanegypárezer.
Háááááát nagy a visszaesés :(