Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Vaterás Anyukák! Ilyenkor mit...

Vaterás Anyukák! Ilyenkor mit tehetek?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy falvédőt (teljesen újat). Kb 2 héttel később meg is érkezett, más színben. Ezen még túlléptem volna, mert a lányom meglátta, és azt mondta jó lesz így is. Kimostam, és akkor vettem észre, hogy a varrás mentén elszakadt, pontosabban elengedte a varrás. Pedig a mellékelt útmutató szerint mostam ki. Ja, a csomagolást már ne is említsem. A falvédő csak egy sima DM-es nejlon szatyorba volt "becsomagolva". Nem volt olcsó, szállítással együtt több, mint 5000 Ft volt. Ilyen esetben mit tudok csinálni?
2012. febr. 14. 13:49
 1/9 anonim ***** válasza:
Szia,nézd meg a vaterás oldaladon, a vásásrolt termékeid között újra a terméket és azt, hogy oda van -e írva, hogy garanciát vállal-e..ha igen akkor vedd fel vele a kapcsolatot telefonon v. mailba. Ha ott az van írva, hogy nem vállal garanciát akkor sajna nem tudsz tenni semmit.
2012. febr. 14. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

elvileg van két hét garancia, de már nem új, kimostam.

Mit írjak neki? Elég béna vagyok fogalmazásban, és túl durva, bántó sem szeretnék lenni vele, mert akkor félő még válaszra sem méltatna.

2012. febr. 14. 13:56
 3/9 anonim ***** válasza:
Nem baj ha kimostad, köteles visszavenni! Én ezt írnám, hogy: Tisztelt xy, megkaptam termékét sajnos nem a kért színben kaptam meg, de úgy gondoltam nem csinálok belőle problémát , megtartom. Használati utasítás szerint kimostam , és sajnálattal állapítottam meg, hogy a varrás mentén foszlik. Ezért a garanciára hivatkozván, ha mód van rá a terméket cserélni, ha erre nincs lehetőség akkor a pénzt vissza kapni. Együttműködését előre is köszönöm..
2012. febr. 14. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
ja persze fogalmazd át értelmesre:)) meg ha van telszám akkor inkább hívd fel őket.
2012. febr. 14. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Hálistennek nekem még nem volt ilyen tapasztalatom a teszveszen, de én ezt tenném:

Leírnám a sztorit, illetve, hogy a leírtak szerint mostam ki, és rögtön az első mosásnál elengedett a varrás. Kérhetnék-e egy cserét.

Ezzel az a gond, hogy igen nehéz bizonyítani, hogy rendeltetésszerűen használtátok, vagy előírás szerint mostátok.

Azért egy próbát megér. Én hajlok afelé, hogy nem cseréli ki:-(

Max akkor megvarrod.

2012. febr. 14. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Jól írták a többiek. Én annyival egészíteném ki, hogy nézd meg az értékeléseit. Ha találsz olyat, hogy reklamáltak, Ő meg elhajtotta Őket, akkor reménytelen az ügy, mert nem fogja érdekelni, hogyan értékeled. Ha nem találsz ilyet, akkor esélyes, hogy a jó híre ér neki annyit, hogy kicserélje. Az sem árt, ha lefotózod a szakadást, és elküldöd csatolva e-mailben.
2012. febr. 14. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
köszönöm
2012. febr. 14. 14:53
 8/9 A kérdező kommentje:
Azóta sem válaszol, a telefont nem veszi fel. Kezdő vaterás vagyok, ilyenkor mit írjak az értékelésbe? (ez volt az első vásárlásom) Negatív már biztos, de mit írjak mellé?
2012. febr. 16. 13:41
 9/9 anonim ***** válasza:
Még ne értékelj.Hívd másik számról.Kicsit később.
2012. febr. 17. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!