Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Milyen jogaim vannak ilyenkor?...

Milyen jogaim vannak ilyenkor? Mit tudok tenni, hol lehet reklamálni?

Figyelt kérdés

Röviden: Vettünk egy ultrahangos hideg párásítót 2009. májusában. 2010. márciusában elromlott, nagyon sokszor nem nyomta fel a párát. Mivel még garanciális volt, elküldtem postán a szervizbe. Én vidéki vagyok, a garancialevélen volt egy BP-i pasi neve, címe szerelőként feltüntetve. 4 nap alatt vissza is jött, minden rendben volt decemberig. Akkor ismét elromlott. Megbeszéltem vele telefonon, hogy kérek árajánlatot a javításra, mert már nem garanciális. A hibája ugyanaz volt, nem jött a pára. 1000 Ft volt a posta oda, 4500 a javítás, és Ő 1500-ért postázta nekem vissza. Tehát 7000 Ft-ot fizettem cakk-pakk. Volt bent valami számlaszerűség, meg a javításról valami papír, de olvashatatlan. 3 hete kaptuk meg a gépet, és ma este megint nem működött. Tiszta ideg vagyok. A fiam kruppos, múlt héten volt rohama.

Holnap felhívom, de mit tudok tenni 250 km távolságból?! Olvassak be neki, vagy mit csináljak?! Nem vagyok hajlandó újból fizetni, de kell a készülék. Működőképesen!!!

És még valami: a pasi a telefonban olyan bunkó volt, hogy én ilyent még nem hallottam. Felhívott, hogy 4500 lesz a javítás, kell vagy nem.


2011. jan. 6. 22:46
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom, hogy milyen jogaid vannak, csak pár jó tanács:

Ne te hívd fel a pasit, hanem a férjed, vagy egy férfiismerősödet kérd meg rá, a nőket sokkal könnyebben lerázzák az ilyen barmok, mintha egy erélyes férfihanggal állnának szemben. Ha nem tudtok megegyezésre jutni, a fogyasztóvédőket említsétek meg néhányszor (tökmindegy, h ha nincs erre vonatkozólag fogyasztóvédelmi szabály, ezt lehet, h ő sem tudja, viszont elfordul, h ha valami nem stimmel a dologban, kicsit besz.rnak tőlük...)

2011. jan. 6. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Én is gondoltam rá, hogy páromnak kéne felhívni, de sajnos Ő dolgozik, és csak jövő héten jön haza. Addig nekem kéne valamit intéznem.
2011. jan. 6. 23:19
 3/4 anonim ***** válasza:
Vegyél egy másikat, lehetőleg olyat, amit közelebb is tudnak javítani. Ha ez már úgysem garanciális, akkor csak szórod rá az ezreket és úgyis mindig be fog dögleni.
2011. jan. 7. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Szia!

Én biztos, hogy felhívnám a fogyasztóvédelmet, hogy ilyenkor mi van. Garanciális időszakban volt egy hiba, megjavították (kérdés: volt-e valami alkatrész-csere? Mert van egy olyan emlékképem, hogy az új alkatrészre újra indul a garancia), a garancia leteltét követően ugyanaz a hibajelenség volt.

De az biztos, hogy ezzel a fickóra meg ezzel a párásítóra nem szabad többet költeni. Valószínűleg újra 7eFt körül lesz a javítás, arról nem is beszélve, hogy pár napig megint nem lesz készüléketek. És ha lesz, ki tudja, meddig fog működni...

2011. jan. 7. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!