Vettem egy csomag huggies pelust, amiben minden másodikról hiányzott a tépőzáras fül. /72 db-os/. Hol lehet ilyenkor reklamálni?
ez durva, én ilyet használok, sosem fordult elő.
mindenképp vidd vissza. én akár blokk nélkül is visszamennék.
06-1/459-4800,
Ez a fogyasztóvédelmesek telefonszáma,szerintem itt nyugodtan rákérdezhetsz,hogy ilyenkor mi a teendő.3800 ft nem kis pénz,és ki tudja legközelebb nem e fogsz ki még egy ilyen kis "szeretet csomagot"
:-/
Ezt találtam a Huggies Club honlapján, ahol regisztrálva vagyok:
"Hibás pelenkát/terméket kaptam, hova küldhetem?
A Huggies termékekkel kapcsolatos minden észrevételnél vagy megkeresésnél nyugodtan hívd a díjmentes telefonunkat, vagy írj a megadott címre. Ha problémát tapasztaltál egyik termékünkkel, kérjük, õrizd meg a mintát és a csomagolást."
Címük: Kimberly-Clark Kft
Huggies
1123 Budapest
Alkotás út 53. C/III.
Vagy írhatsz is nekik az oldalon:
21:20as vagyok. Hiába kerestem én is az ingyenes telefonszámot, nem találtam, viszont egy másik oldalon találtam telefonszámot (bár nem hiszem, hogy az ingyenes):
Kapcsolat
Kimberly-Clark Kft.
Cím: 1123 Budapest, Alkotás u. 53.
Tel: 06-1-488-0720
Internet: www.huggies.hu
E-mail: info@huggies.hu
Remélem fognak segíteni.
J.
Majd írj légyszi, hogy mit írtak vissza, nagyon kíváncsi vagyok. :D
(én írtam meg az elérhetőségeket)
J.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!