Melyik nevet választanád ezek közül?
Figyelt kérdés
Sára
Mária
Dorottya
Csak ez a 3 tetszik.
2023. júl. 1. 21:50
21/33 anonim válasza:
Mária. Nem öreges egyáltalán, suerontem gyönyörű név. És nincs belőle 10 másik a környezetedben.
22/33 A kérdező kommentje:
19-es: magyartanár vagyok, és szerintem nem a te generációd. Lassan középkorú. Kései gyerek lesz.
2023. júl. 2. 08:38
23/33 anonim válasza:
Mindhárom szép, én a Máriát adnám. Végre normális nevek, jó ilyeneket olvasni.
24/33 anonim válasza:
Egyiket sem. Öreglányos, ronda, unalmas tucat nevek. Lehet, hogy az oviban pont ritkák, de minden máshol nem.
25/33 anonim válasza:
Szinte minden 3. ismerősöm Mária. Borzasztóan unom már. A Sára ronda. A Dorottyáról meg a befosás jut eszembe. Az a rotty.
26/33 anonim válasza:
24es igazad van, legyen az ezredik Bella, Lia, Lara, Mira, Szofi, Mia stb :-D
Hiszen azok is tucatnevek és rondák is.
Én 40 év alatti korosztályból egyetlen Dorottyát vagy Máriát se ismerek, Bella viszont 4 van a bölcsis csoportban, ahogy Szofi is.
De igazad van, adjunk inkább ilyen kislányos neveket :-D
27/33 anonim válasza:
Én viszont nem bölcsibe járok utolsó, hanem dolgozni, boltba, ügyet intézni, stb. Ott rengeteg a Mária és hasonló 100 éve tucat név.
28/33 anonim válasza:
Ami egyiknek szép, a másiknak nem az. Így normális. Szerencsére nem mindenkinek ugyanazok a nevek tetszenek. Nekem a Sára az egyik legszebb név, de el tudom fogadni, ha valakinek nem az. De az, hogy ronda nem írhatjuk egyik névről sem. Engem is kiráz a hideg a mostani sok Lili, Lara, stb nevektől, de tudom, hogy van, akinek ez a leggyönyörűbb. Anna, Hanna, Emma is sajnos itt vannak, bár nagyon szép nevek, de a környezetemben annyi van, mint ha tényleg nem létezne más név ezeken kívül.
29/33 anonim válasza:
Ezek közül a Mária. Szerintem szép hangzású név (nekem szebb, mint a másik kettő). A tengercsillag jelentése meg különösen szép. 🙂
30/33 anonim válasza: