Egy teljesen babakocsi-laikusnak elmagyarázná valaki, hogy miért nem jó, egy ilyen egyszerű, szimpla babakocsi?
Látom az ilyen 100-150 ezer fölötti babakocsikat és nem értem tényleg, hogy miért olyan rettentő drágák? Mit tudnak??
Én olyat szeretnék, amihez nincs mózes, hanem dönthető a háttámlája, hogy használható lehessen önmagában kisbaba kortól. Pl ilyesmi
Tényleg nem értem, hogy mivel tudnak többet azok a nagyon drága babakocsik, hisz mindegyiknek ugyanaz a funkciája, beletessszük a gyereket és guruljon, nem? Emellé tudom, hogy kell még egy hordozó, de azok nincsenek olyan vészes árban. A mózesnek semmi értelmét nem látom, ha a babkocsiba bele tudom feltetni, otthon meg kiságyba teszem, autóban hordozóba teszem, akkor az mire jó? Csak foglalja a helyet és így sincs sok hely otthon. Tényleg kíváncsi vagyok a válaszokra, és elismerem, hogy nem értek hozzá, de ledöbbent a hatalmas árkülönbség. Mivel leszek "hátrányban" ha cska egy ilyen egyszerűt veszek?
Hát van több szempont. Pl. ki hol használja. Van olyan típus, ami kevésbé jó járdákon jobban ráz.
Az egyiket könnyebb tolni, irányítani. Összecsukva sem mindegy mekkora. Van, akinek kicsi a helye a tárolásra, így neki az a szempont,hogy minél kisebb legyen stb.
Nekem is "drága" kocsim van.
Ami miatt választottam: 3 kerekű,akár egy ujjal elirányítom, teleszkópos, így kevésbé "ráz" a rosszabb járdákon, 3 részes, tehát külön van mózes része. Nekem ez kényelmesebbnek tűnt a baba számára. Én sokat vittem sétálni, természetesen a mózes részben, így nekünk az alap volt. És nekem mind ezek után még fontos volt,hogy tetszen. Ami viszont "hátránya",hogy kicsi alul a kosár része, és nem lehet picire összecsukni, de mivel viszonylag nagy autóval járok (bevásárolni is), így ezek nálam nem voltak szempontok.
Szerintem ez a típus nem dönthető teljesen vízszintesig, vagy igen? Én se vagyok híve annak h 150 ezret költsünk babakocsira, felesleges is. Mi 40 ezerért vettünk egy újszülött babakocsit, masszívat nagy kerekekkel, nem olyan típusút amit te linkeltél, aztán egy esernyőre csukható könnyű sport babakocsit amikor már tudott ülni.
Amit linkeltél ahhoz nincs pl.lábzsák se, ami télen pedig jól jön.
Semmiben 😊
Mi egy hasznalt Bergon babakocsit vettunk, 15 ezerert 7 eve, ameddig kellett, pont jo volt. 😊
Nem olyan dizajnos volt, mint a tobbi,a maciminta mar reg kiment a divatbol, de oszonten engem nem erdekelt. Jo nagy kerekei voltak, elment mindenfele terepen, a gyerek jokat aludt benne.
Mivel tul nagy volt, nem fert a kocsi csomagtartojaba, ezert a gyerek egy eves koraban vettunk egy sima szaladgalis babakocsit, borzen ugy emlekszem 6000 Ft volt, azzal ki is huztuk a babakocsis idoszakot.
Ha ujra terhes lennek, sztem ugyanigy lenne, azt leszamitva, h kiprobalnam a kendot, es valoszinu kevesebbet babakocsiznank.
nos, nekem egy chiccom van, 230 ezer ft, örököltük, nem én választottam. 3 részes. Mózes, hordozó, sport rész.
nem régiben úgy alakult, hogy kellett egy pót babakocsi. Vettem egy olyat aminek az új ára is csak 25 000. hát..ég és föld...zötyög, kerreg, kattog, nincs benne anyag, bár a célnak egyébként megfelel, de erdőbe sétálni pl nem mennék vele...meg persze ez egy részes, dönthető sport babakocsi, épp olyan amit te kérdezel...de a Mózesnek ezzel szemben számos előnye van: jobban be lehet benne bugyolálni a gyereket, masszívabb...a hordozó rész ugye mindenképp kellene annak aki autózik, tehát ha az olcsó verziót választod, rögtön kell mellé venni egy hordozót külön.
emellett ennek az olcsóbbiknak nulla az eső védője, semmire nem jó, a nap a gyerek szemébe süt, esernyő kell hozzá, míg a 200 ezresnek olyan a kialakítása hogy abba aztán semmi nem esik be, és tökéletesen árnyékol...az sokkal masszívabb, könnyebb kinyitni, összecsukni, noha a tároló része pl az olcsóbbiknak jobb...
most mondtam néhány prot és kontrát, szerintem nem kell túlzásokba esni, én ugyan örököltem, de biztos nem egy 300 ezres babakocsit vettem volna meg, főleg nem újonnan.
viszont egy biztos: olcsó húsnak híg a leve, ez itt is érvényesül...ugyanaz mint mikor választal suzuki, opel, audi között...a suzuki olyan mintha egy játék autóban ülnél, olyan mint egy dodgem...az opel kényelmes, stabil, és árban is megfizetheted...és ott az audi, nyilván számos előnnyel, de sose fizetnéd ki érte azt amennyibe kerül...pláne újonnan...(most ez csak egy példa, suzuki pártiaktól elnézést, meg azoktól is akik ingujjból kirázzák az új audit:), szóval tény ami tény, nem jó ha nagyon olcsó, de nem kell feltétlen elszállni. árérték arány a lényeg.
VISZONT, mindenképpen olyan jobb szerintem ami 3 részes, ha valakinek van autója. sokkal egyszerűbb mint külön külön megvenni a részeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!