Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Ti beadattátok a Rota elleni...

Ti beadattátok a Rota elleni oltást?

Figyelt kérdés
2012. máj. 31. 13:42
1 2 3 4
 31/36 anonim ***** válasza:

be,két egymástól független orvos ajánlotta,nem viselte meg a családi kasszát a beadatás,így lehet,h csak pár ellen véd,de azok ellen legalább igen.

Lehet,hha gondolkodni kellett volna,h miből lesz másnap kenyér,nem kapja meg,de szerencsések vagyunk,nem kellett,és kire költsünk,ha nem a gyerekre..

2012. máj. 31. 15:00
 32/36 anonim ***** válasza:
100%

Ha az lenne az igazság, hogy az oltás véd, használ és nem okoz kárt a gyerekben, akkor akár ha 100 ezerbe is kerülne, szó nélkül beadatnám, az egészség nagyon fontos. Tehát, én nem az anyagiak miatt nem adattam be. Orvosi családom van (közeli rokonok, szülők). Ismerősünk van, aki oltásokkal foglalkozik külföldön. Igaz, én laikus vagyok, de a szüleimmel utánanézettem (bár őket is nagyon érdekli a téma) ennem az egész oltás témának. Én biztos, hogy nem gyengítem a gyerek immunrendszerét, inkább fizetnék, hogy ne adassák be, ha kötelező lenne. Elég a kötelező oltás, így is óriási csapás ez a szervezetének.

Sajnos, nagyon félre vannak informálva az emberek, én azt tapasztalom, a média által nagyon könnyen irányítják az embereket.

2012. máj. 31. 15:16
 33/36 anonim ***** válasza:
Úgy látom, hogy itt csak az a válaszoló kapta a zöld kezecskét, aki beadatta a védőoltást. Aki meg ellene van, csak a piros ment. Most akkor valaki szórakozik, vagy nem is igazán a válaszra kíváncsi? Azt lájkolja, amit hallani akar??
2012. máj. 31. 17:46
 34/36 anonim ***** válasza:
100%