Vertek már át titeket internetes vásárlásnál?
szió, engem még nem vertek át, de még azt gondolom, hogy lehet Téged se...hisz még alig pár nap telt el.
Tudom, hogy izgulsz, meg minden, de simán lehet, hogy elutazott, vagy vmi...én adok, és veszek is a Vaterán, és az a tapasztalatom, hogy átlagban 1-2 hét mire egy adásvétel lezajlik.
De azért tényleg írhatna neked...
7.vagyok
Mekkora összeg? Másik emailre válaszolt?
Nekem a vaterán volt egy esetben negatív élményem, nevezhetjük átverésnek.
Egy olyan baba utazóágyat adtak el nekem (jó állapotúként), amit később nem lehetett használni. Konkrétan az volt a baja, hogy meg volt feszegetve a váz, és egyszeri összerakás után többet nem lehetett összecsukni.
Hiába személyesen vettem át, akkor be volt csomagolva, a parkolóban az utcán meg nyilván átvételkor nem nyitogatja szét az ember, hogy tényleg jó-e.
Már elég sok mindent vettem, és ezen kívül csak pozitív tapasztalatom volt.
Eladóként annyi negatívumot tudok elmondani, hogy páran nem jelentkeztek a leütött termékért, pedig türelmesen vártam. Volt, aki az e-mailekre sem válaszolt, volt, aki meg később gondolta meg magát. De ez is kb. 20-ból 1x fordult elő.
A helyedben jelenteném az eladót az adminisztrátoroknak. Tőlük mondjuk nem fogod a pénzt visszakapni, de ha letiltják, másokat nem tud átverni.
Illetve mivel tudod az adatait (ha nem hamisak), akkor indíthatsz ellene pert, de valószínűleg nem lenne érdemes, mert többe kerülne a jogi költség.
Amúgy az eladónak milyen volt az értékelése? Megbízható? Vagy volt neki több negatív is?
Engem az egyik vásárlóm "tett be a hintába", de nagyon! Igazából szerintem nem akart átverni, csak butuska lehetett.
Megvette, utalt, küldtem a csomagot. Aztán pár nap múlva írt, hogy hol a csomag. Még aznap megkaptam a postástól, "címzett ismeretlen" felirattal. Megnéztem: azt írtam rá, amit a vevő megadott. Mégsem kapta meg. Nagyon kellemetlen, szegény vevő, jaj, azt hiszi, nem is postáztam...
Mentem a postára reklamálni: vigyék el újra a csomagot, mert ez a címzett igenis létezik, valaki hibázhatott, új a kézbesítő, stb, nem tudom. Írjak jegyzőkönyvet, tegyek panaszt. Rohangáltam a postára, írtam jegyzőkönyvet, mindezt a pár hónapos beteg babám mellett. A férjem őrjöngött, majd elment a fogyasztóvédelemhez, hogy feljelenti a postát. De tegyünk még egy kísérletet. Végül már nem is tudom, hogy derült rá fény, de a történet vége az, hogy az én drága vevőm sokadik kérdésemre kibökte, hogy "végül is van emelet, ajtó, is, de nem kell ráírni, mert anélkül is megkapott ő eddig minden küldeményt!" ÁÁÁÁ! Nem voltam ideges... Irány a posta, sűrű elnézés, postázás újra immár pontos címzéssel. Na azóta rettegek budapesti címre postázni, és hatvahatszor megkérdezem, hogy biztos nincs emelet, ajtó???....:)
Előreutalással csak a Vateráról vásárolok,akkor sem nagy értékben.Jófogásról eddig egyszer vásároltam,de akkor helybéli volt a illető és így személyesen találkoztunk.Expresszről is vásároltam,de ilyenkor mindig beállítom,hogy csak a megyén belüli találatokat adja ki és inkább elmegyek érte.
Elég sokat vásárolok amúgy neten,mert sok termék olcsóbb,de mindig futáros,utánvétes rendelést választok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!