Kezdőoldal » Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás » Sikerülhet-e fogynom?

Sikerülhet-e fogynom?

Figyelt kérdés

Sajnos az utóbbi időben rengeteg mekit, édességet és hasonló szörnyű kajákat ettem, ezért +5 kilónál tartok, ezt szeretném leadni.

Most 168 cm 67 kg vagyok.

Reggeli: natur joghurt +gyümi 1 bögre zöld tea.

T: zöldségek

Ebéd: ahol dolgozom, ott eszem. Mikor mi.

Általában valamilyen hús, körettel, illetve leves.

Uzsi: zöldség vagy gyümi

Vacsi:valamilyen sali

Napközben rengeteg víz.

Vettem egy kondi bérletet, de még nagyon kezdő vagyok.

Heti 3x

20 perc gyorsséta futópadon

20 perc bicikli

20 perc ellipszis tréner

+ próbálok minél többet mozogni, sétálni.

Érek-e ezzel valamit?

2019. máj. 18. 17:57
 1/4 anonim ***** válasza:
0%
nem
2019. máj. 18. 18:20
 2/4 anonim ***** válasza:

Sikerulni fog. Tobbet er mintha nem csinalnal semmit.

Figyelj a feherje bevitelre,amiket irtal azokban alig van feherje.Vacsorara mehetne meg hus vagy hal, esetleg sovany sajt, túró. A gyumolcsokkel is vigyazz, sok bennuk a cukor.

Edzes kezdesnek jo.En meg beiktatnek 1-2 sulyzos edzest is

2019. máj. 18. 19:05
 3/4 anonim ***** válasza:

Rendben van.De egyél több fehérjét. Hús, sajtok, tojàs, olajos magvak, és persze alap a zöldség. Kerüld a mekit, cukrot, fehér lisztes dolgokat, a szénhidràtban gazdag ételeket ( krumpli, tèszta, rizs, egyéb gabonafélék), nem kell túltolni a gyümölcsöket sem, az is cukor.

Légy bàtrabb a zsírral és a fehérjével, egyél kevesebb szénhidràtot , mozogj mellé ahogy írtad és menni fog.

2019. máj. 18. 22:12
 4/4 anonim ***** válasza:

Vacsoránál a sali ne tésztasaláta vagy krumplisaláta legyen, hanem zöldsaláta. A többi szerintem jó lesz. A munkahelyi ebéd, ha esetleg hatalmas adag, akkor tegyél félre/ajándékozz el belőle.

A lényeg, hogy tarts ki! Egy tökéletlen étrenddel is le lehet fogyni, ha elég kitartó vagy, de egy hibátlannal sem lehet, ha két hét után feladod.

2019. máj. 20. 16:50

Kapcsolódó kérdések: