Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Mit ehetek a fogyókúrám során?

Mit ehetek a fogyókúrám során?

Figyelt kérdés
Elkezdtem fogyókúrázni, nincs megszabott étrendem egyszerűencsak kihagyom a köztes evéseket, csak reggeli ebéd meg vacsora van azok is elég szegényesek.(gyümölcs, hal, néha steak, zöldség, joghurt és sok folyadék) de -ha lehet ezt mondani:)- kezdő vagyok, sose fogyokuráztam még és hát elég nehezen birom, szoval amikor nagyon rámtör az ehetnék akkor mit egyek ami ami nem hizlal? gyümölcs műzli vagy mi?
2010. márc. 7. 21:47
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Teljes kiörlésű műzli,vagy almát megszóród fahéjjal és berakod a sütőbe,vagy egy egyszerű gyümi sali,vagy összedobsz zöldségből salátát és hozzá gyártasz valami szószt,mert a bolti az cukros.
2010. márc. 8. 07:27
 2/10 anonim ***** válasza:
Nem jó, h kihagyod a köztes étkezéseket, bár attól függ, mit ettél korábban. Kell délelőtt natúr joghurt vagy kefír, uzsira meg legalább 1 alma vagy narancs. Ha lelassul az anyagcseréd, nem fogsz fogyni. Nasikat persze ki kell hagyni.
2010. márc. 8. 14:14
 3/10 anonim ***** válasza:

2-3 óránként egyél, és ezt nem csak DIÉTA alatt.

kezdet voltam.

2010. márc. 9. 15:47
 4/10 anonim ***** válasza:

sok sok gyümit zöldséget, és ha nagyon kivánod a nassit egyél olyanokat amiben édesítőszer van vagy vegyél holland kakaóport és csinálj belőle úgy forrócsokit hogy vagy mézzel vagy édesítő szert teszel bele!!!

nagyon fincsi!!!!!!!!!!!!!

2010. márc. 9. 16:31
 5/10 anonim ***** válasza:

ja, és ez a fehér répa cukor TILOS!!!!!!

ha fogyni akarsz mindenképpen mellőzd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEHETETLEN ÚGY FOGYNI HA NEM IKTATOD KI TELJESEN AZ ÉTRENDEDBŐL!!!

ja és napraforgóolajos kaják helyett egyél olyat ami oliva olajból készült!!!!

2010. márc. 9. 16:35
 6/10 anonim ***** válasza:

nehogy azt csináld hopgy egy nap kevészser eszel de sokat, és ne is koplalj mert azzal nem mész SEMMIRE!!

sokszor kell ewnni keveset!(és persze egészségeset!)

2010. márc. 9. 16:38