Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Ez már betegség? És ha igen...

Ez már betegség? És ha igen mivel lehet kezelni?

Figyelt kérdés

Nem megyek pszichomókushoz előre szögezem. Na nem azért, csak drága.

Sokat olvasom, főleg TáplálkozásiHarcos válaszaiban, hogy ha eleget eszel minőségi kajákat, akkor nem leszel éhes. És mi van ha mégis?

Tehát minőségi ételeket eszem én, tele is vagyok, még is van egy késztetésem, hogy még ennem kell, pedig már nem bírok, de olyan erős ez a vágy, hogy nem tudom elnyomni és ilyenkor megeszek mindent. Ez már betegség? Mit lehet vele kezdeni?

2013. febr. 7. 21:07
1 2
 11/14 anonim válasza:
Élelmiszermérnök vagyok (BSc) és Táplálkozástudományi Msc-re jártam. Nem szeretnék hosszas fejtegetésbe belemenni, csupán 1-2 gondolatot szeretnék hozzáfűzni. Nagy valószínűséggel te nem éhes vagy, hanem kevés folyadékot (természetesen nem cukrozott üdítőre gondolok) juttatsz a szervezetedbe, amit tévesen képzelsz éhségnek. Tudatilag lehet hozzá vagy szokva ahhoz az érzéshez, hogy "hú, de jóllaktam", ami szintén tévútra visz. Én nem gyorsan "bezabálom" az ételt, hanem alaposan megrágom, és kiélvezem az ízét, mikor még egy kicsit éhes vagyok, akkor hagyom abba, és 10 perc múlva el is múlik az éhség érzet. Rengeteg folyadékot iszok. Ha "üres" kalóriákat viszel be, akkor meg természetes, hogy éhes maradsz. Egyéni, hogy te mit értesz minőségi ételen, ezt nem tudhatom.
2013. febr. 8. 08:59
 12/14 anonim ***** válasza:
Érzelmileg, lelkileg minden rendben? Akkor is szokott zabálni az ember, amikor örömpótlékot keres. Egy időben legalábbis én csináltam. Éppen akkor, amikor a legramatyabb lelkiállapotban voltam.
2013. febr. 8. 15:09
 13/14 A kérdező kommentje:

Érzelmileg teljesen rendben vagyok.

Köszönöm a válaszokat. Nem akartam vitát kiváltani, nem csak a fent említett egyén válaszaiban olvastam ezt, hanem máshol is.

Minőségi ételek: párolt zöldséges, finom, zsírszegény húsok és gyümölcsök.

2013. febr. 8. 15:44
 14/14 anonim ***** válasza: