Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
A nőket miért vonzzák a jó-drága kocsik annyira?
#28
"Hanem olyan a háza is... stb dolgai"
Napersze :D
Csak mifelénk divat anyu paneljében lakva hitelre venni a bömöst, és utána parizeres zsemlén élni? :D De olyan szinten elterjedt ez a módi, hogy ha bömöst látok, előbb gondolok valami csóró szerencsétlenre, mint hogy sok pénze lenne.. :D
Sosem érdekeltek az autók, olyannyira nem hogy a nevük típusuk sem foglalkoztatott sosem .
Nem attól férfi a férfi ha van vagy nincs autója .
Úgy kellett volna fogalmazz egyes nőket .
Te jó ég. Nagyon gáz akinek még soha nem volt BMW-je és ideböfögi hogy mindig az út szélén állnak trailerre várva meg többet van szervizben mint aszfalton. Igen, ez igaz a 100-200e km-es kocsikra, amik 400-ról lettek visszatekerve. Tudomásul kell venni, hogy egy ilyen autó 200-250e km-t megy el max gond nélkül. Tudom-tudom a Toyota 1M km után se jár szervizbe, de ez van. Nekem a 4. új BMW-m van és apróságokon kívül semmi baja nem volt egyiknek sem! Tegyük hozzá, mindig a “közepéből” választok motort, pl. a 25d, nem pedig 18d, 16i. Ja és 100e km után, kb 3-4 év, eladom! A következő tulaj is gond nélkül megtesz vele ugyanennyit, a 3. tulaj meg szív és panaszkodik hogy micsoda hulladék az összes BMW.
Ja, ki is gyulladnak .... ez az új sláger. Érdekes, pont chiptuningos autókkal szokott ez előfordulni. Milyen érdekes! Normálisan kezelt, márkaszervizelt 0km-rel vásárolt BMW nem gyulladt még ki.
#33 nem kell lennie, eleget hallani a problémákról, akár ismerősöktől is, akik többségében hálásak azért, hogy túladtak rajta.
A kigyulladásnak semmi köze nincs chiptuninghoz, de ilyesmikkel sok márkánál takaróznak a fanok. Ha chiptuning miatt lenne, nem hívta volna vissza a gyár a kigyulladós sorozatot, mert bizony a chiptuning nem garanciális :)
+ a heti 1 kettős tömegű lendkerék, és turbo csere :D
A statisztikák szerint is a bmw az egyik legszervizigényesebb, legmegbízhatatlanabb márka, és szorosan követi az audi.
Sajnos a német autók kb a 2000-es évek eleje óta már csak a dicső múltra épülő nagyon jó marketingből élő hulladék, dzsunka legalja minőségű kompenzátor márkák. Szégyen ami lett belőlük.
Leszámítva talán az opelt, ami még úgy hallom tartja magát, de az nem is volt soha mutogatós kompenzátor márka.
Én is gondoltam rá, hogy veszek mondjuk 600-ért egy németországból kidobott dízel bmw-t csajokat felszedni, de ennyit nem ér meg pár qrva, meg nincs már hely a garázsban, és kedvem sincs szervizbe hurcolászni.
Uh inkább veszek még egy motort, ami igaz hogy drágább, de élvezetesebb is, és nem kell annyit szervizbe hurcolászni, és el is fér :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!