Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
A nőcik a reklámok miatt vannak elszállva maguktól?
Nem. Azért, mert a közösségi média újradefiniálta a szépséget. A National Geographic magazin lehozott erről egy cikket, ha jól emlékszem.
Csak gondolj bele: ha manapság egy fiatal előnytelen külsejű nő kitesz instára szexi képeket, alsó hangon is leher a képein szerintem vagy 130 lájk, meg bekövethetik vagy 5000-en.
A komment szekcióba meg a barátai, barátnői + kanos pasik irkálnak, meg küldenek ilyesmi ikonokat: 🔥 🍑
A szimbolikus jelentés ugye ismert. 😃
A kutatások szerint az emberek 70-90%-a jobbnak, szebbnek, stb. gondolja magát mint amilyen. Na most, a közösségi média hatására még jobban elhiszi, hogy ő jól néz ki.
Természetesen az ő szemszögéből ennek van haszna, a sikertelen pasik szemszögéből azonban nincs, mert már ezeket a csajokat is nehezebb lesz megszerezni.
Érdemesebb tehát inkább az embernek fejleszteni magát, és a szép nőkkel foglalkozni, nem éri meg a csúnyácskákba fektetni az energiát.
"akkor milliárdosként vásárolnak, ergo milliárdos pasi jár nekik."
Szerencsére a milliárdos pasik jól tudnak azért választani.
Mészáros Lölőnek Andi remek választás volt: korban hozzá illő, csinos és művelt.
Ugye vágod, hogy a legtöbb ember (nem csak a nők) szívesen lenne gazdag, mert akkor szabadabban költhet mindenféle olyan bigyuszra, amire nincs égető szüksége, csak simán érdekes/jól néz ki/stb?
A Temu meg olyan webshop, ahol jelentősen olcsóbban vehetsz végtelenféle ilyen bigyuszt.
Szimplán a vásárlókat akarják becsalogatni, nem kell belelátni mindenféle csúnyagonosznénik-konteót :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!