Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mit gondoltok, ha kiderül ismerkedéskor a nőről, hogy orvosi utasításra nyugtatót kell szednie?
Nem érdekelne a nyugtató, hanem ami mögötte van. Az életed ez alapján egy keserves szenvedés, ami ellen nem teszel semmit, csak nyelsz mindig.
Van egy határ, amikor már nem számít az ügyfél, például mikor anyázik. Nem a hátsóját kell nyalni a másiknak, hanem ellátni a rád bízott feladatot, amihez ha nem tud értelmesen állni a másik, akkor nem a nyelés és a befekvés a megoldás.
"őt a világ legpozitívabb emberei között tartanak számon"
ez csak máz, álarc, szerep... igazából nem ilyen vagy.
az zavarna, h. megjátszod magad, és stigmatizálónak érzed, ha gyógyszert kell szedned, ill. mintha lenéznéd azokat, akik melankolikusak és a 4 fél között vannak, mert annyira túlhangsúlyozod, h. te nagyon nem ilyen vagy.
én is szedek bogyót, és eszem ágában sincs megjátszani az agyam, h. mennyire vidám vagyok, ill. magasról letojom, h. ki mit szól hozzá, mert az egészségem fontosabb, mint akárki véleménye.
Hát kérdező, átérzem. Én 3 évig voltam ügyfélszolgálatos. Nálam nem volt nyugtató, de pia és cigi igen. Szintén a féreg ügyfelek elviseléséhez kellett.. Hiába volt csak minden 10. ügyfél faxkalap, ha naponta 100 telefont felvettem, 10 ember anyázott, sértegetett stb.
És igen, nálunk is olyan volt a céges policy, hogy nagyon, nagyon sok meg volt engedve a fosadék ügyfeleknek. Talán a rasszizmus miatt tehettük egyedül le a telefont, de ez elég ritkán bevethető ütőkártya volt. (tekintve, hogy a betelefonáló őrültek nem rasszisták, csak szimplán élhetetlen vadállatok voltak)
Eldöntöttem, hogy soha többé nem akarok telefonon beszélni az utca emberével munka gyanánt. Azóta jobb melóm van, nyugi, chill, nincs pia, nincs cigi, helyreállt az életem is.
Látom, hogy dolgozol az evakuáción te is. Kitartás és ne szégyelld, hogy nyugtatót szedsz! Vallom, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot* ép ésszel nem lehet huzamosabb ideig elviselni valami tudatmódosító szer / gyógyszer nélkül. (persze, persze, van akinek megy :)
* Természetesen telefonos ügyfélszolgálatos melók között is óriási különbség lehet, mást tapasztal, aki egy belső ügyfeles, kontrollált környezetben dolgozik. Én nem (és a leírás alapján a kérdező sem) ilyen helyen voltam, hanem külső, nem éppen a társadalom krémje ügyfelek kiszolgálása volt a feladat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!