Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Ha 27 évesen nincs kocsim és...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ha 27 évesen nincs kocsim és nem lakom teljesen egyedül, az mennyire rontja le az esélyeimet a nőknél?

Figyelt kérdés

És ezt nem a klasszikus értelemben vett lúzer siránkozásból kérdezem. Mert egyébként piacképes diplomám van, csak még pályakezdő vagyok és egyelőre nem keresem halálra magam. Ezen kívül van félretéve néhány millió forint megtakarításom már most is. Ezen kívül jómódú családból származom. Bár nem erre akarom az életemet építeni egyedül, de ha máshonnan nem, akkor nagyszülői örökségből 5-10 év múlva amúgy is lenne lakásom és egész életemben örökölök majd olyan 2-3 lakásnyi, 60-80 millió forintnyi vagyont. Nem kell a duma, hogy semmi sem biztos, ezt én is tudom, de azért nagyon valószínű. És ahogy írtam nem is erre akarom építeni a jövőmet, haladni akarok előre anyagilag magamtól is.

Csak nyilván ismerkedéskor ezekről nem beszélek, hogy mennyit keresek, hány millióm van félretéve vagy milyen családból származom és ezt így tartom normálisnak. Az viszont természetesen kiderül, hogy nincs kocsim, vagy milyenek a lakhatási körülményeim, mert ezek viszont olyan dolgok, amikről nyilván beszél két ember még az ismerkedés elején, ha máskor nem az első randikon. Szerintetek ezek tényleg hátráltatnak? Ezek sok nőnek fontosak? Mit gondolsz?

2021. márc. 7. 12:21
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:

Nekem sem milliomos a családom, csak két kertes házról és egy budai lakásról van szó.