Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Miért folyton olyan nők találnak meg itt a gykn és facebookon is, akiknek már van egy gyermekük?
Figyelt kérdés
28 éves fiatalember vagyok, középiskolai tanár vagyok. Nem igazán van időm élőben ismerkedni, mert kisvárosban tanítok és élek. Viszonylag vonzó külsejű srác vagyok. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy nem ronda egyén. Az elmút 1,5 évben 3 szor jártam így, hogy itt a gyakorin és a facebookon, (nem párkeresésre használom, csak a kevés baráttal való kapcsolattartásra) is írt rám fiatal nő, 25-30 közöttiek. Nem voltak csúnyák, csinosak voltak. Sajnos mind a 3 esetben kiderült, hogy van gyermekük. A párjuk mindhárom esetben elhagyta őket. Az a baj, hogy én még élni szeretnék 3-4 évig és nem gondolkodom családalapításban. Mégis ezek a fiatal nők találnak meg folyton, pedig nem keresem őket. Mondom, nem buta nőkről van szó, de kihasználták őket. Miért van az a tendencia, hogy egyre több az olyan nő, akit a pasija teherbe ejtett, majd elhagyott? Aztán miért olyan átlagos, csendes kinézetű srácokat akarnak majd fogni? Miért kell szinte az összes ilyen nőnek a tanulópénz mire megkomolyodik? Aztán legtöbbször kiderül, hogy úgy akarják az egészet, hogy velem felnevelni a gyermeküket, majd tőlem is szeretne egyet és akkor van két gyermek, egyik a volt pasi utóda, másik meg az enyém. Ezzel szeretne magához láncolni. Azért tettem fel ezt az érdekes (számomra) kérdést, mert pár hete is rám is (már a 4. az elmúlt 2 évben) egy vonzó nő, akinek tetszem, de természetesen van gyereke. Valaki járt már így? Miért van ez így?2013. jan. 14. 20:41
21/35 A kérdező kommentje:
Ti mit tennétek ilyen esetben, ha vonzó a lány?
2013. jan. 14. 21:15
22/35 anonim válasza: