Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Ez tényleg kizáró ok?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ez tényleg kizáró ok?

Figyelt kérdés

Nem 40-50 éves vagyok, hanem még csak 23, de ahogy megtudja egy lány, hogy nekem még nem volt eddig barátnőm, egyből felszívódik.

Baromira elegem van most már, titkolhatnám, de én egy őszinte srác vagyok, és ha ezt nem tudják elfogadni, akkor inkább egyedül maradok...

17-22 éves lányok után szoktam érdeklődni, de ahogy elárulom, hogy kezdő vagyok még a lányok terén, nem nagyon ismerkedtem eddig, egyből lelécelnek... (Nyilvánvalóan ezt nem így adom elő)

Istenem, jól megvoltam a haverokkal, nem kerestem senkit egészen tavaly év végéig. Ribancokat meg lekoptattam, most meg mindegyik menekül ahogy megtudja...

Faszomat már, de ha meg nem mondom meg, az lesz a baj, hogy bénán csókolok...

Istenem, 22 évesen éreztem csak készen magamat egy kapcsolatra, addig nem érdekeltek a lányok, megvoltam elégedve annyival, hogy csak megnéztem magamnak a csinosabb lányokat. Nem hiszem el, hogy ez ilyen nagy baj...

2012. dec. 23. 12:48
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Szerintem a modoroddal van gond,jó nagy gond...
2012. dec. 23. 12:49
 2/14 fünof ***** válasza:
ne mondd el nekik h kezdő vagy. qrvázz egyet és megjön az önbizalmad
2012. dec. 23. 12:55
 3/14 anonim ***** válasza:

Ha nem zavar, hogy nem vagy teljesen őszinte, akkor kerüld a témát, vagy mondd azt, hogy régebben volt. Ha mindenképp el akarod mondani, akkor kénytelen leszel olyanra várni, akit ez a dolog nem zavar. Vannak ilyenek is, csak tudni kell, hol keressed.