Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Megtudná oldani, hogy írjon?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Megtudná oldani, hogy írjon?

Figyelt kérdés

A társkeresőről átmentünk a Facebookra. Most 4 hete, hogy írogatunk egymásnak. A messengeren kivan írva, hogy xy a messengeren van és az üzeneteket azonnal megkapja. Amióta átjöttünk erre a platformra van, hogy nem ír 3 napig. Előtte minden este beszélünk a társkeresőn. Meg tudná oldani, hogy írjon, ugye jól gondolom. Felejtős a pasi?

Most utólag megkérdeztem, hogy mi az oka, azt mondta, hogy gépészmérnök és ezért sokat dolgozik. Én meg villamosmérnök vagyok és én is sokat dolgozom... Szerintem nincs összefüggés.

2021. márc. 19. 21:34
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
46%

9.

Azért terelte oda, mert ott lehetnek a "nem fontos, de kötelező megtartani őket" ismerősei.

2021. márc. 19. 22:16
 12/18 anonim ***** válasza:
5%

"Amióta átjöttünk erre a platformra van, hogy nem ír 3 napig."

Azért kérdezd meg tőle, hogy ténylegesen mikor kapja meg az üzenetedet miután elküldted neki. Lehet, hogy csak a messenger szórakozik veletek.

2021. márc. 19. 22:44
 13/18 anonim ***** válasza:
23%
Sok kocka ember van. Egyszerűen nem érdekli a párkapcsolat. Akar gyereket, családot minden, de az élete a gépeké. TE csak a második vagy.
2021. márc. 19. 23:39
 14/18 anonim ***** válasza:
73%

Én eleve nem írogatnék 4 hétig. Egyszer két hétig írogattam valakivel, minden este egy-két órát, aztán a megbeszélt randinkat pár órával előtte simán lemondta. Teljesen hülyére vett, legalábbis úgy éreztem. Rengeteg időmet elvette. Akkor megfogadtam, hogy soha többet. Max 2 napig írogatok randi előtt, és ezt meg is írom, hogy nem szeretnék véget nem érő levelezést folytatni, ha érdeklem őt, akkor találkozzunk, a szimpátia és a vonzalom úgyis csak élőben fog megmutatkozni.