Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Baj, ha elfogadom, hogy meghív vacsorázni étterembe a párom?
Figyelt kérdés
Diplomás pályakezdő vagyok, én magamtól nem tudnék étterembe ülni. A párom meghív, rosszul érzem magam, ha elfogadom.
N23
2018. máj. 3. 20:27
11/56 A kérdező kommentje:
#8. Mindenki azt mondja, egyenloseg van. Ezert zavar
2018. máj. 3. 20:59
12/56 anonim válasza:
Igen egyenlőség. Itt viszont a párodról van szó, akit szeretsz és ő tesz egy gesztust feléd a vacsimeghívással. Én, rossz néven venném, ha nem fogadná el a párom indok nélkül. Az, hogy ép most neki kevesebb pénze van, az nem indok.
13/56 A kérdező kommentje:
Kisebbsegerzet, hogy nem tudnek ilyet fizetni.
2018. máj. 3. 21:05
14/56 anonim válasza:
Attól még, hogy tesz egy gesztust és te elfogadod nem fog sérülni az "egyenlōség".
Ez egy meghívás, érted?Kozmikus szabad akaratából hívott meg téged.
15/56 A kérdező kommentje:
“Mármint, szerintem nem baj, ha a randit a fiú állja, ez volt régen is a szokás. “
Ma mar nem. Ugy latom, ha a no nem tudja allni a reszet, ne menjen.
2018. máj. 3. 21:09
16/56 anonim válasza:
Én nem fogadnam el mert nem szeretem ha bármire is meghívnak
Csakis is úgy megyek randira hogy azt felesben fizetjük
Nem szertek ferfiaktol semmi ilyet elfogadni
17/56 A kérdező kommentje:
Ugye. Kettonk dontese mit akarunk, mit vallalunk, hova megyunk.
2018. máj. 3. 21:11
18/56 A kérdező kommentje:
Ha nincs penz, nem megyunk. Tok logikus!
2018. máj. 3. 21:12
19/56 anonim válasza:
Amikor pedig gyereket szülsz és kevesebb bevételed lesz átmenetileg, élj kenyéren és vizen, mert többre neked nem futja.
20/56 A kérdező kommentje:
#19. Addigra gyujtenem kell, hogy eltartsam magam es a gyereket
2018. máj. 3. 21:18
Kapcsolódó kérdések: