Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Hogyan próbáljam meg? Kezdő vagyok!
Figyelt kérdés
Van egy lány akit már egy jó ideje szeretek (kb 2.5éve).Úgy veszem észre, hogy kezd érdeklődni irántam ő is, de ebbe nem vagyok biztos.Eddig szinte soha nem beszélgettünk, pedig 4 éve osztálytársak vagyunk, és mostanában néha rámír fb-n, és általában az iskolával kapcsolatos dolgokról kérdezget, amit eddig mindig a legjobb barátnőjétől kérdezett.Meg néha szoktam látni, amikor ránézek, hogy néha engem nézett, egyszer már találkozott is a tekintetünk ( hűű de sok...), de mindketten elkaptuk a fejünket, engem meg valami nagyon furcsa érzés fogott el.Végre elhatároztam magam, hogy megpróbálom, de fogalmam sincs, hogy hogyan csináljam, milyen témával indítsam a beszélgetést, és mindig az az érzés van benne, ha én nem tetszek neki akkor hülyének fog nézni.Ha tudtok pls segítsetek, meg még abban is kellene egy kis segítség, hogy hogyan tudok több önbizalmat tölteni magamba.2013. jan. 29. 17:39
1/12 A kérdező kommentje:
Bocsi ez lemaradt: 14/F (8.osok vagyunk)
2013. jan. 29. 17:40
2/12 anonim válasza:
Szerintem mondd meg neki nyugodtan:) Ne félj,nem harap.:) És ha nem is a 'nagymenők" közé tartozik,kicsit szerényebb típus megért majd :) Nyugalom:) Soksikert!
Amugy mrgkérdezhetném,hogy milyen megyében laksz? Csak ugy kivancsisagbol :)
3/12 anonim válasza:
KEMÉNY VAGY! http://www.youtube.com/watch?v=XHQdpnYFl7k
Amúgy nyugi, mi lehet a legrosszabb ami történhet? Ha tényleg normális a lány annyi, hogy furcsábban fog rád nézni. Úgyis utolsó éved itt, nem?
4/12 A kérdező kommentje:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye :) bővebb információt nem mondok :)Nem tartozik a nagymenők közé, ahogy én se, én is kicsit visszahúzódóbb vagyok de ez rá is igaz.