Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Szerintetek mennyibe kerülne egy 60 fős lagzi?
Nem szeretnénk nagy lagzit, tényleg csak azok lennének ott, akiket szeretnénk. Mindenképp étteremben szeretnénk tartani, tehát nem háznál( sátras) lagzit. Mindenből a közepes minőséget céloznánk meg, tehát, ha kajából van 3 csomag, amiből választani lehet akkor a 2. csomagot.
Jövő szeptemberben lesz az esküvőnk, a gyűrűk már megvannak, összességében szerintetek mennyiből tudjuk kihozni? A másik kérdésem, hogy kb külön ételre és italra mennyit kell szánni?
Legtöbbször azt javaslom a pároknak, hogy adják meg a költség keretet. Mi az az összeg, amit rászánnak vagy rá tudnak szánni az esküvőre?
Ha ez meg van, akkor érdemes elindulni a szervezés útján.Igazából, így tudsz nézni éttermet, szolgáltatókat, ruhát, stb. magatoknak.
és igen, kb. 10-12 e. Ft-tal lehet számolni egy esküvői vacsorával/fő.
De előfordulhatnak különböző költség csökkentő megoldások, amiket egy jó szervező a helyszínnel meg is tud beszélni.
Persze most itt jön az, hogy szervező, minek? Meg hogy drága, és luxus!
Pedig ez nem így van. Vannak olyan szervezők, akik ugyan 5-10 e. Ft-ért, de adnak tanácsokat a szervezéssel kapcsolatban, ami lehet hogy így soknak tűnik, de ha spórol nektek, több ezreket, vagy tízezreket, akkor már megérte, nem? Ráadásul, a szervezők többsége jutalékos rendszerben dolgozik, és nem a pártól, hanem a beszervezett szolgáltatótól kap jutalékot. Szóval, ha gondoljátok, keressetek meg egy szervezőt és beszélgessetek vele, ez ingyenes!!!!
Visszatérve az eredeti kérdésre. Ha egy normál esküvőt terveztek, és nem otthon, és nem a Pista meg a Józsi zenél, és fotózik, hanem profi szakemberre bízzátok, akkor véleményem szerint 1 M kell hozzá.
De ami fontos, nem kell a teljes összegnek már most rendelkezésre állnia.(Lehet, hogy ezt Ti is tudjátok...):) Elég ha egy része megvan, amit a foglalókra kifizettek, mert ha jövő szeptemberről beszélünk, akkor igen csak érdemes már most elkezdeni a szervezést. A helyszín foglalást már az idén meg kell tenni, mert egyrészt vannak helyek, amik árgaranciát adnak a köv.évre, másrészt így Te tudsz válogatni a helyszínek között, és nem a "maradékokból" kell a jobbat lefoglalni!!!
üdvözlettel,
Venczák Anna Viktória
esküvőszervező
Nekünk most volt szombaton a lagzink. 60 főre a vége 850.000Ft lett, pedig nem volt semmi flanc, hintó meg ilyenek.
Csak a kaja 320.000Ft, az italok(alkohol+üdítők együtt) kb 100.000 Ft. Tehát a fele csak a kaja-pia részre ment el. Mi is ezt a közép vonalat lőttük be, nekünk 4.800-ra jött ki egy főre a vacsi.
Remélem segítettem! :)
Nekünk két éve volt szintén hatvan fős esküvőnk. Templomi szertartás után(ott 100 körül voltak) volt egy kis "állófogadás"(kis pezsgő, sütik), mert azokat is szerettük volna kicsit megvendégelni, akik nem "fértek bele" a vacsorás keretbe. Aztán 56an vacsoráztunk, "közepes" menüvel, lufis- és sk. díszítéssel, fogyasztás alapján fizettük az italt( sok idős rokon és vidéki, nem ittalvó tehát nem alkoholizáló vendéggel, viszont jól fogyasztó:) barátokkal számolva).
Ruháinkkal, csokorral, pár családtagnak kollégiumi szálláshellyel kb. 1 millió forintot költöttünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!