Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Együttélés » Barátnőm nem hagy békén, mit...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Barátnőm nem hagy békén, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Állandóan baszogat, nem tudok pihenni. Elvittem idén nyáron Balatonra, aztán pedig Olaszországba, és még mindig nem hagy békén. Állandóan piszkál, hogy menjünk ide, menjünk oda. Nem hagy egy nyugodt vasárnapot sem. Megmondtam neki, hogy én fáradt vagyok, mert dolgozom stb. Erre azzal jön : "Miben fáradsz el? Bent ülsz a légkondis irodába, elvagy mint a befőtt" (Programozó vagyok).

Nem érti meg, hogy nekem jól esik a hétvégén, például vasárnap leülni és játszani vagy tv-t nézni legalább a héten egyszer. Ő nem dolgozik csak heti három napot. Egyszerűen én ezt már nem bírom.

Arról nem is beszélve, hogy én egyetemet is végzek munka mellett, és nyáron a diplomamunkámmal akartam elhaladni, ami így esélytelen.

2017. aug. 6. 10:51
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Mond meg neki ez ilyen egyszerű, ha értelmes lány csak megérti.
2017. aug. 6. 10:58
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Mást nem tudok mondani,csak azt hogy te választottad ezt a csajt :)
2017. aug. 6. 10:58
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem csak a fizikai munkában lehet elfáradni, és mindenkinek szüksége és joga van énidőre.

Azért nem érti, mert neki több szabadnapja van, de ettől függetlenül undorító, amit mondott.

21/L

2017. aug. 6. 11:01
 4/11 anonim ***** válasza:
32%

Szerintem mindekettőtöknek igaza van, csak nem illetek össze.

"Elvittem idén nyáron Balatonra, aztán pedig Olaszországba, és még mindig nem hagy békén."

Ez a mondatod úgy hangzik, mintha kötelességnek éreznéd ezt a dolgot, ami nem normális, ha egy párkapcsolatról beszélünk.

Viszont a barátnőd is összeszedhetné magát. Nélküled megáll a világ? Mert az se normális, ha nélküled nem tudja feltalálni magát.