Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Itt miért pontozzák le 0%-ra...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Itt miért pontozzák le 0%-ra az ember pusztán azért, mert nem ért egyet valamiben egy női felhasználóval?

Figyelt kérdés

Hihetetlen ez az oldal. Tök civil vitában 0-ra pontoznak csak és kizárólag azért, mert rávilágítottam egy itteni hölgy gondolatmenetének következetlenségére.

Ennyire frusztráltak lennének az itteni felhasználók?

2018. júl. 24. 12:47
1 2 3 4 5
 11/41 anonim ***** válasza:
18%
Én szakmérnök vagyok 12 éve, néha szoktam válaszolgatni műszaki kérdésekben az Otthon kategóriában, sokszor 0%-ra lepontozva kifejezve a hálát. Meg hülyéztek is le.
2018. júl. 24. 12:59
 12/41 anonim ***** válasza:
3%
(sok itt a kövér ember...🤫)
2018. júl. 24. 13:02
 13/41 anonim ***** válasza:
98%

Azt nem értem ebben a mostanában nagyon divatos "fúj a gonosz gyakoris nők minden férfit lepontoznak" rinyában, hogy honnan tudod, hogy ki pontoz le? Másrészt szerintem minden felhasználó pontozása ugyan annyit ér. Én legalábbis nem emlékszem, hogy regisztrációnál kötelező lett volna megadni a nememet, hogy jogosult legyek az automatikus "a te pontozásod 10x annyit ér" bónuszra. Tehát ha a te válaszod 0%-os, akkor nem a "gonosz nők" pontoztak le, hanem mindenki. Harmadrészt meg, ha téged ennyire megvisel, hogy egy anonim oldalon vadidegenek lepontoznak, akkor állj gyermeteg bosszút és pontozz vissza, majd kacagj ördögien.

Vagy ha más nem, esetleg nőj fel. Az lehet sokat segítene.

2018. júl. 24. 13:03
 14/41 anonim ***** válasza:
5%

A pontozás még egy dolog, azt már leszarom régóta. De még mellette jelentik is válaszod provokálásért, ha éppen nem értesz egyet valamelyik képmutató agymenésükkel.