Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Lányok, akik mar családot szeretnetek alapítani! Jarnatok olyan férfival aki netto 100 000 Ft-ot keres?
Gondolom MLM vagy valami ehhez hasoló szemétkedős-lehúzós dolog... Ahhoz kell ám egy mentalitás...
Én úgy terveztem, hogy a pasi kb annyit keressen, mint én, vagy legalább annyit.
Diplomás vagyok nahh, nem azért tanultam, hogy eltartsak egy pasit.
Erre meglett az első állásom, pont a kiírásban szereplő összeggel.
Össze, ha minden más rendben van, de azért nem tudnánk valami nagy lábon élni.
Hunor Erchey minek okoskodsz mikor láthatóan fogalmad sincsen semmiről?
ugyan azt a sablon szart fújod amit a baloldali média ont magából.
18-as
Észre se vettem, hogy valaki letrollozott :)
Én is mérnök vagyok amúgy.
Ez egy eleve rosszul feltett kérdés.
Azoknak a lányok/nők akiknek a párjuk ennek az összegnek akár a többszörösét is megkeresik,valószínűleg elképzelhetetlen lenne a fent említett összeg.
Ha azonban megnézzük, hogy egy vidéki városban mennyi az átlag kereset, akkor ez olyan rossznak nem mondható.
Hozzáteszem se nő nem vagyok, és gyerekem sincs még.
De akkor az itt elhangzott válaszok alapján azoknak a férfiaknak akik nem rendelkeznek diplomával, amivel később jól fizető munkájuk van azoknak esélye nincs a nőknél?!
Nem hiszem, hogy ez így lenne.
Tény viszont, hogy nem lehet minden embernek jól fizető munkája, mindig lesznek olyanok akiknek az "alja " jut, de ettől nem hiszem, hogy értéktelenebbek lennének jó keresetű társaiknál.
Ha kb ennyit keresnek igen, de mivel jóval nagyobb jövedelemmel rendelkezem olyan férjet választottam aki szinten a többszörösét keresi.
Persze, ez attol is fugg, hogy mennyire állandó állapot, mert 10 eve mi is kb ekkora jövedelemmel kezdtük a kozos életünket, ma nem tudnék a férjemmel es 2 gyerekünkkel ennyiből megélni, (mérnökök vagyunk igazi,többszörös nyelvtudással)
nem ezen múlik,hogy járnék -e valakivel.