Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Első barátnő? Mit hogyan?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Első barátnő? Mit hogyan?

Figyelt kérdés

Tegnap összejöttem egy lánnyal,nekem még ő az első.Még elég kezdő vagyok.Holnap találkozok vele,és majd mioden hétköznap,mert egy suliba járunk.Szünetekbe tudunk találkozni.Azt kérdezném hogy ha szünetbe kiülök hozzá,ép mellette lesz a barátnője.Mikor öleljem meg,pusziljam meg.ESetleg találkozásnál,köszönésnél?Kicsit tényleg be vagyok ijedve,mert ő az első.Egyébként is visszahúzódó vagyok.

Úgyhogy mindenféle tanács jóljön,de csak olyat irjatok,amit magatoknak is szivesen hallanátok.

2013. febr. 3. 21:09
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
76%
akkor öleld amikor jólesik.. majd ha a barátnője észreveszi, hogy egymással vagytok elfoglalva, majd lelép onnan
2013. febr. 3. 21:11
 2/20 anonim ***** válasza:
32%
Találkozásnál egy puszi legalább. Látszódjon, hogy együtt vagytok. de ne ess túlzásba, de gondolom, ezzel nincs probléma:)
2013. febr. 3. 21:11
 3/20 anonim ***** válasza:
62%
Azért a suliban ne mássz nagyon rá, de ha találkoztok, nyugodtan puszild meg és meg is ölelheted. Ha kiülsz hozzá és épp ott a barátnője, akkor is öleld át vagy fogd meg a kezét, érezze, hogy fontos neked és felvállalod vele a kapcsolatotok. :) Sok sikert. :)
2013. febr. 3. 21:13
 4/20 anonim ***** válasza:
50%

1. küldd el a barátnőjét a g*cibe

semmi köze hozzátok :D

2013. febr. 3. 21:16
 5/20 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat.ment a zöld.Még jöhetnek válaszok.És hogy szólítsam?Hogy szerelmem?vagy a nevén?elég szeleburdi lányról van szó.esik,bukik.sokszor lila a keze,lába,tört is már el.És valentinnapra vegyek valamit neki?Vagy holnapra?És ha igen,akkor mikor?
2013. febr. 3. 21:21
 6/20 anonim ***** válasza:
56%