Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Szerelem vagy karrier? Milyen...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szerelem vagy karrier? Milyen döntést hoznátok a helyemben? Részletek lent.

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok, van egy számomra nagyon jó lehetőség egy pályázatokkal foglalkozó cégnél, ahol betanítanak, megismerhetek sok ügyfélt, programokat megtanulhatok használni stb.

A munkavégzés helyével van problémám, nevezzük Z városnak. Ahol jelenleg élek, legyen X város, attól Z város 140 km-re van, irodai munka, napi bejárás nem megoldható nyilván. Viszont a lakhatásom Z városban megoldott, szüleim ugyanis ott élnek.

Ez eddig szép lenne, de! A párommal élek, ő helyben, X varosban dolgozik, egy évig még biztosan (addig szól a szerződése). Ha én elvállalom a munkát, karrierem szempontjából nagy lehetőség lenne, viszont én egy nagyon emocionális ember vagyok, nehezen bírnám ki, hogy a páromat csak hétvégente, vagy kéthetente hétvégén lássam (volt már ilyen még a kapcsolatunk kezdetén).

Tudom, hogy sok embernek sokkal nehezebb, van, aki távkapcsolatban él és működik, én mégsem tudom elképzelni ezt.

Ti mit tennétek a helyemben, elvállalnátok a munkát, bírjam ki azt az egy évet vagy keresnétek más lehetőséget?

2022. febr. 25. 09:30
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Pályázatokkal foglalkozom. Már kb. beleőszültem. Azt hiszed, ez az álommeló?
2022. febr. 25. 12:16
 12/20 anonim ***** válasza:
100%

Én is emocionális vagyok, de 1 évig 140 km szerintem egyáltalán nem probléma, utána meg odaköltözhet a párod is. Addig simán lehet hétvégéket együtt tölteni + akár hétközbeni találkozás is megoldható.