Hogy vezethetik a repülő csészealjakat és társait, amikor azokon se szárnyak / farok, se fúvócső nincsen?
A hajtómű által keltett antigravitációs tér a jármű szerkezetén hatol át, anélkül hogy károsítaná azt. Ez pedig azt feltételezi, hogy a gép testére nem hat a gravitáció, ennélfogva súlytalan és az inercia sem érvényesül!!! A fizika alaptörvényei között azt is megtalálhatjuk, hogy a gravitációs mezők fénysebességgel haladnak. Tehát a jármű korlátlanul gyorsítható és irányítható.
Az antigravitációs teret fel lehet használni arra, hogy a benne ülőket felszabadítsuk az inercia hatása alól. Az energiatér magába foglalhatja a hajó testét, valamennyire a körülötte lévő atmoszférát is. Az erőt a jármű KÖRÜL gerjesztik, és nem egy pontból ered, mint a repülő vagy rakétahajtóművek esetében. A hajó gyakorlatilag a gravitáció központja. Tehát ha a mező jobbra fordítja az eszközt, akkor a repülő és utasainak atomjai is mind egyszerre fordulnak, így megszűnik a G-terhelés, megszűnik az inercia.
Hangjuk pedig azért nincs az ufóknak, mert az antigravitációs mező az ufót körülvevő atmoszférára is hat így maga a hangrobbanás is elmarad. A hagyományos repülőgépek félrenyomják maguk elől a levegőt. Sebesség növelésekor lökéshullám darabokra töri az előtte lévő levegőfalat, ekkor jön a hang.
George Adamski
Ez a harang alakú szerkezet (Nazi Bell) a vimánákra hasonlít.
Lehet olvasni olyan feltételezést is, hogy a nácik a régészeti expedícióik során rábukkanhattak az ókori vimánák technológiájának titkaira.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!